بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۷۶۸
سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان، از پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد توسط این نهاد در استان خبر داد.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان: محمد عادل رضایی امروز شنبه(۲۴ شهریور) با بیان اینکه جهاددانشگاهی برای اولین بار طی امسال، در لیست دستگاه های حمایتی وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفته است، اظهار کرد:  ۶۴۵ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار این نهاد در استان برای ایجاد اشتغال قرار گرفته است.
وی افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند به آدرس https://krd.acecr.ac.ir/fa مراجعه کرده و ثبت نام اولیه را انجام دهند.
به گفته سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان، پس از بررسی توسط کارشناسان، فرآیند ثبت نام در سامانه «تک» انجام شده و سپس متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند.
رضایی، از آمادگی جهاددانشگاهی استان برای برپایی دوره های آموزشی مرتبط با حوزه مشاغل خانگی خبر داد و بیان کرد: متقاضیان می توانند با گذراندن دوره های آموزشی در جهاددانشگاهی کردستان، از ظرفیت های این نهاد در جهت راه اندازی کسب و کار، توانمندسازی و استفاده بهینه از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شوند.
وی با اعلام اینکه ۲۳ رشته مشاغل خانگی و خرد در استان کردستان مورد تقاضا و استقبال مردم قرار گرفته است، افزود: هرگونه طرح اشتغال زایی و رشته جدید که مورد تایید کارشناسان جهاددانشگاهی قرار گیرد و قابلیت تجاری سازی را داشته باشد، برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شود.
سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، طی مرحله اول ۱۵۴ میلیارد ریال توسط بانک مهر ایران در استان، به جهاددانشگاهی کردستان تخصیص پیدا کرده و از ابتدای هفته آینده پرداخت تسهیلات به متقاضیان آغاز می شود.
آدرس و شماره تماس مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان کردستان جهت پاسخگویی به سوالات متقاضیان تسهیلات در استان به شرح ذیل اعلام می شود.
ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی کردستان: سنندج، سایت اداری، ۳۳۲۸۷۵۱۶
مرکز آموزشی شهرستان بیجار: خیابان دانشگاه ساختمان دانشگاه پیام نور - ۳۸۲۳۷۴۶۴
مرکز آموزشی شهرستان سقز: میدان استقلال نبش خیابان کودک روبروی کمیته امداد - ۳۶۲۲۶۲۶۹
مرکز آموزشی شهرستان مریوان: روبروی سه راه فرمانداری - ۳۴۶۰۳۷۰۶
مرکز آموزشی شهرستان کامیاران: خیابان اسد آبادی خیابان شهید مدرس روبروی دادگستری – ۳۵۵۲۲۲۷۳
مرکز آموزشی شهرستان قروه: خیابان شریعتی  جنب بانک انصار کوچه شهید هوشنگ عسکری - ۳۵۲۲۷۳۱۴



 

ارسال نظرات