بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۷۹۶
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از ضمانت و حمایت مالی این صندوق از سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریالی یک شرکت دانش بنیان در حوزه صنعت نفت وگاز خبر داد.
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

به گزارش  بازارکار، "علیرضا باباخان " روز دوشنبه در حاشیه آیین چهارمین سالروز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان البرز که با حضور دکتر دهقانی فیروز آبادی معاون علمی و فناوری دولت سیزدهم، مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز و اعضای هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز برگزار شد افزود: این شرکت در حوزه تامین تجهیزات صنعت نفت و گاز پای به عرصه فعالیت گذاشته که اقدام صندوق البرز بزرگترین حمایت مالی در بین صندوقهای پژوهش کشور به شمار می رود.
وی ادامه داد: اکنون صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با حمایت از طیف وسیع شرکت های دانش بنیان درصدد گسترش زنجیره فعالیت های تولیدی و دانش بنیان از جمله حوزه نفت و گاز در استان و کشور است.
باباخان گفت : امروز در چهارمین سالروز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری البرز موافقت نامه سرمایه گذاری ۲۵ هزار میلیارد ریالی در عرصه صنعت نفت و گاز امضاء شد که حرکت جدیدی در این عرصه به شمار می رود.
وی بیان کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با ارزش گذاری بر روی تولیدات شرکتهای دانش بنیان مسیر آینده تولید و رقابت در بازارهای داخلی و جهانی را هموار می کند.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری البرز گفت : حمایت از شرکت های دانش بنیان و صاحبان ایده علمی قدرت ریسک پذیری این شرکت ها و افراد خلاق را بالا می برد و به همین دلیل صندوق پژوهش و فناوری البرز به دنبال میدان دادن به دانش بنیان ها و صاحبان ایده است.

ارسال نظرات