بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۷۹۹
در چهار سال گذشته؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز گفت: این صندوق از تاسیس تا کنون طی چهار سال اخیر به بیش از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در زمینه ارائه تسهیلات، ضمانت‌نامه، سرمایه‌گذاری کمک کرده است.
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

به گزارش بازارکار، علیرضا باباخان با اشاره به فعالیت صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، اظهار کرد: استان البرز دارای ظرفیت های قابل توجهی در حوزه دانش بنیان است که هرچه بیشتر باید این ظرفیت ها را در زمینه توسعه و پیشرفت مورد بهره برداری قرار داد لذا توجه به ایده های خلاق می تواند این ظرفیت ها را در مسیر رشد هرچه بیشتر قرار دهد. در این راستا صندوق پژوهش و فناوری استان علاوه بر حمایت مالی و پرداخت تسهیلات، از ایده‌های جدید حمایت می‌کند.
وی با عنوان اینکه در ۴ سال اخیر بیش از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان از تسهیلات، ضمانت‌نامه و سرمایه‌گذاری صندوق استفاده کرده اند، افزود: صندوق پژوهش و فناوری البرز با ارائه انواع تسهیلات، ضمانت نامه و خدمات توسعه و تولید قراردادی، تجاری سازی و بازرگانی در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان‌ قرار می‌گیرد.
این مسئول افزود: جذب و یا هدایت منابع مالی دولتی، بانک ها و مؤسسات اعتباری مجاز و سایر صندوق ها در راستای اهداف و وظایف و اختیارات این صندوق است.
باباخان تصریح کرد: سرمایه گذاری در طرح های پژوهشی و فناوری، مشارکت و سرمایه گذاری در ایجاد، توسعه، راهبری و توانمندسازی شرکت های پژوهشی و فناوری و دانش بنیان و تضمین پرداخت تعهدات به منظور تسریع و تسهیل در اجرای طرح و قراردادها نیز در این صندوق دنبال می‌شود.
باباخان تصریح کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از دانشجویان که ایده علمی و فناورانه برای انجام تحقیقات و مطالعات پژوهشی دانشگاهی دارند و نیازمند سرمایه تاسیس شرکت هستند حمایت مالی می‌کند تا ایده به تولید و در نهایت به صادرات و بازار بین‌المللی برسد. 
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز در ارتباط با ضمانت اجرایی این صندوق گفت: بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال ضمانت سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان مستقر در البرز صادر شده است.

ارسال نظرات