بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۸۱۳
دکتر محسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در نشست صمیمی با همکاران این معاونت از تلاش های مدیران کل سابق کارآفرینی و گسترش مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی تقدیر به عمل آورد.
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

به گزارش بازارکار، نشست صمیمی دکتر محسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با مدیران کل و همکاران این معاونت همزمان با ایام مبارک ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.
دکتر غفوریان در ابتدای این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک و توام با شادی و سرور ، ماه ربیع الاول گفت: این ایام فرخنده و میمون را به همه هموطنان بویژه همکاران تبریک می گویم و برای همه همکاران پرتلاش معاونت آموزش و کارآفرینی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در ادامه این نشست که با حضور مدیران کل و کارشناسان معاونت آموزش و کارآفرینی حوزه ستادی و در محل سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان این نهاد برگزار شد اظهار داشت: همواره قدردان نیرو های پرتلاش این معاونت هستیم و از همین رو تصمیم گرفتیم از دو نیرو توانمند سابق این معاون آقایا مهندس سیروس دشتی مدیر کل سابق کارآفرینی و اشتغال و دکتر سهیل دادخواه مدیر کل سابق  نظارت و گسترش مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی تقدیر نماییم.
در این نشست صمیمی، همچنین دکتر محمود طاووسی مدیرکل امور اعضای هیأت علمی و کمیسیون‌های دائمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جهاد دانشگاهی  درباره ویژگی های شخصیتی پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) به ایراد سخن پرداخت و تاکید کرد: همه ما باید به مقام حضرت رسول که به حق اسوه حسنه می باشند تاسی داشته باشیم.
همچنین دکتر مجتبی ابراهیمی رومنجان درباره شخصیت شهید مهدی باکری از فرماندهان دفاع مقدس به ایراد سخن پرداخت و به برخی ویژگی های اخلاقی این شهید والا مقام اشاره کرد.

 

ارسال نظرات