بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۸۱۵
ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در قم، صبح امروز سه‌شنبه در آستانه آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴–۱۴۰۳ با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم افتتاح شد.
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

به گزارش بازارکار از روابط عمومی دانشگاه تهران، ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع در چهار طبقه احداث شده و دارای ساختمان موتورخانه و پست برق اختصاصی است.
این ساختمان مشتمل بر کلاس‌های دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی، دفاتر اعضای هیأت علمی، هیأت رئیسه دانشکده، گروه‌های آموزشی، شورای دانشکده، آموزش دانشکده، سالن دفاعیه دانشجویی، سالن اجتماعات دانشجویی، سالن‌های مطالعه دانشجویی، نمازخانه و همچنین غذاخوری دانشجویی است.
دکتر حمید زارع، رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: با افتتاح ساختمان جدید دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی، تمام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری این دانشکده در ساختمان جدید انجام می‌شود.
رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با اشاره به فرسودگی و قدمت ساختمان قدیم دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی، اظهار داشت: دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی در ساختمانی فرسوده با قدمت بیش از ۳۳ سال و کاربری غیرآموزشی مستقر شده بود. عملیات احداث ساختمان جدید این دانشکده از سال ۱۳۹۱ آغاز شده بود اما عدم تخصیص اعتبار لازم و افزایش شدید هزینه‌ها، زمان اتمام پروژه را طولانی کرد که خوشبختانه در نهایت این پروژه به ثمر نشست و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات