بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۸۲۳
رییس پارک علم و فناوری البرز از همکاری خوب این پارک با بخش خصوصی خبر داد و اعلام کرد: تلاسش ما این است تا 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جاری جذب پارک علم و فناوری البرز شود.
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
100 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی جذب پارک می شود

مهندس مهدی عباسی درباره مهمترین محورهای فعالیت پارک علم و فناوری البرز با صندوق پژوهش و فناوری استان البرز در سال جدید اظهار کرد: یکی از نمونه‌های موفق در کشور همکاری بخش خصوصی و پارک علم و فناوری بود. تا کنون حدود ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی در پارک انجام شده است و امیدواریم امسال بتوانیم حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر در بخش های دیگر از بخش خصوصی بگیریم.

وی یکی از حوزه‌هایی که امکان انجام این کار در آن وجود دارد حوزه نفت و گاز است عنوان کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز با صندوق پژوهش و فناوری استان البرز همراهی و هم افزایی مثال زدنی باهم دارند و هدف اصلی ما ایجاد بستر و زمینه اشتغال و کارآفرینی برای جوانان و دانش آموختگان بویژه برای افراد صاحب ایده و فناور است.

وی با تصریح اینکه معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، جهاد دانشگاهی و مجموعه علمی و اجرایی و استانداری استان البرز و صندوق و پژوهش فناوری بستر لازم را برای توسعه علمی و فناوری غرب پایتخت را فراهم کرده اند یادآور شد: امیدواریم با تداوم این همراهی ها و حمایت ها گام های بلند تری برای توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور برداریم.

رییس پارک علم و فناوری البرز در حاشیه آیین چهارمین سال تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان البرز که با حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان دولت سیزدهم، مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز و اعضای هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز برگزار شد تصریح کرد: امسال خبر های خوبی از پارک علم و فناوری البرز و صندوق پژوهش و فناوری استان البرز خواهیم داشت.

ارسال نظرات