بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۸۲۷
فرهنگیان شاغل و همچنین پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دریافت خدمات آموزشی و گذراندن کلاس‌های مهارت آموزی باید هر چه سریعتر به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶

به گزارش  بازارکار از ایسنا؛ دانشگاه فرهنگیان برای اینکه قبول شدگان آزمون استخدام معلمی، جواز حضور در مدرسه را پیدا کنند، دوره‌های مهارت آموزی خاصی را برگزار می‌کند و بر همین اساس تمام افرادی که از فیلتر آزمون استخدامی عبور کرده‌اند و توانسته‌اند در دسته قبول شدگان قرار بگیرند، باید یک دوره مهارت آموزی یک ساله را بگذارند.
پذیرفته شدگان برای ثبت نام در این دوره‌های آموزشی باید به سامانه مروارید مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند. شرکت کنندگان فراموش نکنند که نام کاربری «شماره داوطلبی یا کد رهگیری» و رمز عبور «شماره شناسنامه مهارت‌آموز» است.
ثبت نام غیرحضوری دوره مهارت آموزی هر یک از آزمون های استخدامی آموزش و پرورش از طریق سامانه ثبت نام دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان hr.cfu.ac.ir انجام می شود.
مدارک موردنیاز برای بارگذاری در سامانه مروارید توسط مهارت‌آموزان شامل کلیه صفحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، عکس پرسنلی زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی، پایان خدمت یا کارت معافیت برای برادران، مدرک تحصیلی، تصویر گواهی ICDL (در صورت دارابودن)، تصویر گواهی روخوانی و روان‌خوانی قرآن (در صورت دارابودن)، فرم تعهد (در صورت دارابودن)، مدارک ایثارگری (در صورت دارابودن) و پرداخت شهریه است.

ارسال نظرات