بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۸۳۶
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم، بر برنامه ریزی بهتر و ارتباط موثرتر و فضای تعاملی مثبت بین دستگاه های اجرایی استان و جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی برای دانش آموختگان دانشگاهی و همچنین بسترسازی برای جذب و هدایت نخبگان از اولویت های مهم این نهاد است.
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

به گزارش بازارکار، یاسر شریفی روز سه شنبه در نشست مشترک با مدیر موسسه شمس در سالن جلسلت این معاونت، افزود: جهاد دانشگاهی با توجه به فعالیت های مختلف علمی وآموزشی در استان برای توسعه همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی آمادگی کامل دارد.
وی با اشاره به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب بر لزوم تولید علوم انسانی اسلامی گفت: باتوجه ظرفیت‌های استان قم در تولید علوم انسانی اسلامی و همچنین هدف‌گذاری معاونت آموزشی این واحد، کارگروه آموزش‌های تخصصی علوم انسانی اسلامی در جهاددانشگاهی قم فعال است.
وی بر ارتباط بیشتر معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان با مراکز علمی و آموزشی تاکید کرد و در تلاشیم تا علاوه بر ارتقاء، اجرا و اقدامات مطالعاتی بر برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی، اقدامات فرهنگی نیز در اولویت باشد.
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم، اضافه کرد: این معاونت دستاوردهای آموزشی خود را برای بهره وری بیشتر مراکز علمی و آموزشی در اختیار آنها قرار خواهد داد.
شریفی تصریح کرد: نیاز است مراکز علمی و آموزشی با استفاده از ظرفیت های خود ارتباط با مراکز آموزشی این معاونت را ارتقا دهند.
وی با بیان اینکه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گام‌های اساسی را در زمینه فعالیت های آموزشی و اجرایی در سطح استان برداشته است، تاکید کرد: برگزاری دوره‌های مختلف کوتاه‌مدت و بلندمدت در این نهاد به توسعه اشتغال و گسترش فناوری در استان کمک کرده است.
همچنین در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین نظری مدیر موسسه شمس آمادگی خود با همکاری بیشتر با جهاد دانشگاهی را اعلام کردند.

ارسال نظرات