بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۹۰۸
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: از ابتدای مهرماه ۳۳ هزار کلاس درس در شهرستان های استان تهران آماده پذیرش دانش آموزان هستند و در سه سال گذشته جذب ۱۲ هزار و ۲۸۸ معلم بومی صورت گرفته است .
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

به گزارش ایرنااز اداده کل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مسعود بهرامی روز شنبه با اشاره به وضعیت افزایش فضاهای آموزشی اظهار داشت: در حوزه فضای آموزشی ۵۰ مدرسه در ۶ ماهه اول سال جاری به شهرستان های استان تهران اضافه شده است و در خصوص ارتقای سرانه آموزشی طبق آمار این سرانه از٣/۸ به ۵/۱۶ درصد ارتقا یافته است.
وی با اشاره به توزیع کتابهای درسی خاطر نشان کرد: بیش از یازده میلیون جلو کتاب در شهرستان های استان تهران توزیع شده است و ثبت نام ها دانش آموزان نیز در تمامی مقاطع انجام شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: مردم ورامین قبل و بعد از انقلاب جانفشانی ها و رشادت هایی را برای مسیر انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای فراوان رقم زده اند.
یهرامی در خصوص بازگشایی مدارس اظهار داشت : رشد دانش آموزان بر مبنای فطرت و ذات خود این عزیران از اصول اولیه ما است و در این راه ابعاد مختلف این رشد در آموزش و پرورش مد نظر قرار دارد.
وی بیان کرد: کشف استعداد های دانش آموزان و پرورش در این راه و سپس شکوفایی آن برای خود فرد و اعتلای جامعه بسیار مهم است و در سند تحول بنیاد آموزش و پرورش به شش بخش رشد اعتقادی و دینی، علمی و فناوری، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی، زیبایی شناختی و هنر و عرصه آخر زیستی و ورزشی از مبانی آن تعریف شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: امکانات و تجهیزات، برنامه درسی و مقام معلم سه رکن اساسی فراهم کننده عرصه تربیت است و معلمان ما قطعه هاله ای از رسالت نبوی هستند و معلمان رکن رکین آماده سازی دانش آموزان هستند.
بهرامی خاطر نشان کرد: در مقطع متوسطه دوم افزایش دوازده درصدی از رشته های نظری به سمت کارآفرینی رفته است امسال در بحث مبانی فکری و اعتقادی نماز جماعت در تمامی مدارس انجام خواهد شد.

ارسال نظرات