بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۹۲۰
مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس از مشخص‌شدن تعدادی از برگزیدگان جوایز علمی این مجمع خبر داد.
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

حبیب شریف امروز، اول مهرماه در نشست مجمع خیران نخبه پرور فارس در این باره گفت: فاطمه سلمانی‌نژاد، برگزیده پنجمین جایزه علمی پروفسور کرامت‌الله ایزدپناه در زمینه بیماری‌شناسی گیاهی شد و از وی تقدیر به عمل آمد.
وی افزود: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه علمی پروفسور کرامت‌الله ایزدپناه (از اساتید دانشگاه شیراز در زمینه بیماری‌شناسی گیاهی) برگزیده این دوره مشخص شد.
مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس بیان کرد: فاطمه سلمانی‌نژاد فارغ‌التحصیل دانشگاه شیراز برگزیده پنجمین دوره این جایزه شد که با هماهنگی با انجمن گیاه پزشکی کشور و همزمان با اجرای مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین کنگره ملی گیاه پزشکی که در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ که در تهران بر گزار شد از ایشان تقدیر به‌عمل آمد.
شریف همچنین گفت: برگزیدگان پنجمین جایزه علمی پروفسورعلی‌نقی مصلح‌شیرازی در زمینه کارآفرینی مشخص شدند.
مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس ادامه داد: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه پروفسور مصلح شیرازی (از اساتید دانشگاه شیراز) در زمینه ایده‌های نوآورانه و اجرا شده در طراحی کسب و کار و کارآفرینی در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، پرونده‌های ارسالی به‌منظور اعطای جایزه علمی پروفسور علی نقی مصلح شیرازی بررسی شد.
وی افزود: با توجه به مدارک ارسال شده و بررسی اسناد، این جایزه به‌صورت مشترک بین محمدمهدی ظرافت عضو هیات علمی دانشگاه شیراز و مجید شکری دودجی فارغ‌التحصیل این دانشگاه که موفق به ایجاد یک شرکت در محل پارک علمی و فناوری فارس گردیده، اختصاص یافت و ان‌شاءالله در یک مراسم با شکوه از این افراد تقدیر به‌عمل خواهد آمد.
مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس ادامه داد: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه پروفسور رضا ملک‌زاده در زمینه بیماری‌های گوارشی و کبد، پرونده‌های ارسالی به‌منظور اعطای این جایزه بررسی شد. با توجه به مدارک ارسال شده، مهدی ملک‌پور، دکتری عمومی و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان برگزیده این دوره انتخاب شدند.
شریف تصریح کرد: مجمع خیران نخبه‌پرور فارس تقاضامند است در راستای ترویج فرهنگ نخبه پروری که هدف اصلی این مجمع است، دست‌اندرکاران را حمایت کنند.
وی گفت: ضمن تشکر از کلیه متقاضیان این جوایز، ان‌شاءالله که با تداوم برگزاری این مسابقات بتوان ضمن پاسداشت و تکریم از نخبگان، دانشمندان و بزرگان، انگیزه لازم در بین جوانان این کشور در ایجاد یک رقابت سالم علمی را فراهم کرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات