بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۹۵۱
در راستای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه به مددجویان و محرومان و توانمندسازی جامعه هدف خانه مهارت‌آموزی در شهرستان جازموریان افتتاح شد.
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در آیین افتتاح خانه مهارت‌آموزی در شهرستان جازموریان گفت: یکی از مصادیق مردمی کردن فعالیت‌های اجتماعی، مناطق محروم جازموریان در جنوب کرمان است.
وی با بیان اینکه این خانه از سوی یکی از خیران و با هدف مهارت‌آموزی نیازمندان بنا شده است، افزود: هلال احمر تجهیزات خوبی را پای کار آورده و سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمان نیز پای کار آمده و این مکان نمادی از تلاش‌های مردمی‌سازی و اشتغال است.
بختیاری خاطرنشان کرد: در این خانه مهارت‌آموزی ۱۵ رشته مورد نیاز جامعه با ۹ غرفه راه‌اندازی شده که الگوی موفقی برای گسترش مهارت‌آموزی به سایر مناطق محروم است.
رئيس کمیته امداد با اشاره به همکاری خوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های جنوبی کرمان با کمیته امداد، خاطرنشان کرد: درآمد پایدار مستلزم اشتغال است و اشتغال پایدار مستلزم مهارت‌آموزی است و اگر این فرایندها طی شود، می‌توانیم بگوییم که درآمد پایدار داریم.
رئیس کمیته امداد گفت: با همراهی هلال احمر، سازمان فنی و حرفه‌ای و استانداری یک تفاهم‌نامه چهار جانبه مبادله شد که نه تنها برای استان کرمان بلکه برای سایر استان‌ها نیز به عنوان یک الگو برای توسعه اشتغال پایدار باشد

ارسال نظرات