السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) بِه عِشِقِ تُو سیاه پوش شُدم،بِه یاد تُو چِشام خونً شُدنً،حُسین 

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۹۶۷

ضرورت برند سازی محصولات کشاورزی در جلسه ستاد ویژه ساماندهی بازار مرکبات استان

حسینی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: محصولات کشاورزی مازنداران بدلیل ضعف در برندسازی و بسته بندی جایگاه واقعی خود را در زنجیره تولید اقتصادی پیدا نکرده اند.
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، حسینی افزود: برند سازی عامل اصلی برای توسعه صادرات و تحقق اقتصاد مقاومتی است که قطعا منافع اقتصادی کشاورزان و مصرف کننده تامیین می‌شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه، انتظار این است کشاورزان و تعاونی ها، اتحادیه‌های کشاورزی با وحدت و یکپارچگی در سال جدید برای برند سازی محصولات کشاورزی اقدام کنند، افزود: استانداری مازندران برای کمک و ایجاد زیر ساخت‌های توسعه برند‌های استانی و تقویت آن‌ها در سطح ملی و حضور در بازار‌های جهانی کمک می‌کند.
مومنی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های حل مشکل بازار و تولید کنندگان برند سازی محصولات کشاورزی است که بدلیل کیفیت بالای مرکبات مازندران به توسعه پایدار و افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی استان کمک می‌کند.
مومنی با اشاره به اینکه، کشاورزی مازندران در بخش‌های مختلف، دانش و تکنولوژی روند رو به رشد دارد، افزود: سازمان جهاد کشاورزی در راه برند سازی که نتیجه آن، تفاوت گذاری، شناخته شدن، ایجاد هویت و اعتماد در بازار است تمام تلاش خود را خواهد کرد و قطعا با کمک تعاونی‌ها و شبکه‌های مختلف کشاورزی شاهد افزایش فروش، سودآوری و رقابت در بازار‌های کشاورزی خواهیم بود

ارسال نظرات