بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۹۶۷
حسینی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: محصولات کشاورزی مازنداران بدلیل ضعف در برندسازی و بسته بندی جایگاه واقعی خود را در زنجیره تولید اقتصادی پیدا نکرده اند.
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، حسینی افزود: برند سازی عامل اصلی برای توسعه صادرات و تحقق اقتصاد مقاومتی است که قطعا منافع اقتصادی کشاورزان و مصرف کننده تامیین می‌شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه، انتظار این است کشاورزان و تعاونی ها، اتحادیه‌های کشاورزی با وحدت و یکپارچگی در سال جدید برای برند سازی محصولات کشاورزی اقدام کنند، افزود: استانداری مازندران برای کمک و ایجاد زیر ساخت‌های توسعه برند‌های استانی و تقویت آن‌ها در سطح ملی و حضور در بازار‌های جهانی کمک می‌کند.
مومنی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های حل مشکل بازار و تولید کنندگان برند سازی محصولات کشاورزی است که بدلیل کیفیت بالای مرکبات مازندران به توسعه پایدار و افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی استان کمک می‌کند.
مومنی با اشاره به اینکه، کشاورزی مازندران در بخش‌های مختلف، دانش و تکنولوژی روند رو به رشد دارد، افزود: سازمان جهاد کشاورزی در راه برند سازی که نتیجه آن، تفاوت گذاری، شناخته شدن، ایجاد هویت و اعتماد در بازار است تمام تلاش خود را خواهد کرد و قطعا با کمک تعاونی‌ها و شبکه‌های مختلف کشاورزی شاهد افزایش فروش، سودآوری و رقابت در بازار‌های کشاورزی خواهیم بود

ارسال نظرات