بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۹۶۹
استاندار مازندران با بیان این که برخی از واحدهای تولیدی استان آورده اقتصادی ندارند، گفت: همه سرمایه گذاران قبل از اجرای طرح تولیدی مطالعه دقیقی از بازار فروش و اجرای طرح خود داشته باشند.
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

به گزارش بازار کار به نقل از ایرنا، یوسف نوری روز دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان در ساری اظهار کرد: برخی از واحدهای تولیدی که بدون مطالعه واحدی را راه اندازی کردند با چالش جدی مواجه شدند.

وی گفت: این واحدها وام هایشان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چند مرحله تمدید می شود اما مشکل این واحدها همچنان حل نشده باقی می ماند.

نوری با اشاره به این مطلب که تمدید چند باره وام بانک ها را تحت فشار قرار خواهد داد، اظهار کرد: با توجه به این که مصوبات ستاد تسهیل به طور قانونی حتمی باید اجرا شود بانک ها مجبور به پذیرش آن هستند.

استاندار مازندران گفت: برخی از سرمایه گذاران فقط صرف داشتن زمین را دلیلی برای راه اندازی یک واحد تولیدی ندانند بلکه به بازار فروش آن محصول هم توجه کنند.

وی با اشاره به این مطلب که برخی از محصولات کشاورزی مازندران حتی به اندازه قیمت تمام شده تولید به فروش نمی رسد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی باید قبل از سرمایه گذاری طرح توجیهی، فنی و اقتصادی خود را به دقت بررسی کنند.

ارسال نظرات