بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۹۷۲
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، سازمان‌های مردم‌نهاد را حلقه واسط میان مردم و دولت توصیف کرد و گفت: با تقویت این سازمان‌ها در اداره جامعه، پیوند میان مردم و حاکمیت مستحکم‌تر شود.
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

سازمان‌های مردم‌نهاد به‌عنوان حلقه واسط بین دولت و مردم هستند

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، روز یکشنبه اول مهرماه، در جلسه شورای توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد استان، سازمان‌های مردم‌نهاد را حلقه واسط میان مردم و دولت توصیف کرد و گفت: با تقویت این سازمان‌ها در اداره جامعه، پیوند میان مردم و حاکمیت مستحکم‌تر شود. 

وی گفت: حمایت از تشکل‌های اجتماعی و مردم‌نهاد به معنای حمایت از یک جریان به‌هم‌پیوسته است که درصدد کمک به دولت‌ها در راستای دستیابی به توسعه، پیشرفت و سربلندی کشور است.

محمدی با تأکید بر حمایت از فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف گفت: برخی از اقداماتی که سیستم اداری، اجرایی و دولتی نمی‌تواند در جامعه انجام دهد از سوی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد به شایستگی قابل‌انجام است.

در این جلسه درخواست تأسیس دفتر نمایندگی حامیان ایتام مهر امام رضا علیه‌السلام، تا سبب  مؤسسه حمایتی امید و نشاط‌آفرینان کودکان مبتلا به سرطان استان آذربایجان شرقی و تأسیس دفتر نمایندگی کانون جهادگران جهاد سازندگی بررسی شد.

 در این جلسه همچنین بر تقویت بدنه کارشناسی شورای توسعه مردم‌نهاد شهرستان تبریز تأکید  و از زحمات یک ساله اعضای شورای توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد استان تجلیل شد.

ارسال نظرات