بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۱۱
 مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: استان ما از میزان مشترکان صنعتی کمی برخوردار است و تنها قریب به 16 درصد کل مشترکان در این تعرفه قرار دارند.
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

به گزارش بازارکار،مسعود صادقی خمامی اظهار کرد: استان گیلان بر خلاف تعداد زیادی از استان ها، از میزان مشترکان صنعتی کمتری برخوردار است و تنها قریب به 16 درصد کل مشترکان در این تعرفه قرار دارند، اما با این وجود طی همکاری بسیار مناسب با انجمن مدیران صنایع گیلان، سازمان صمت و مشترکان صنعتی استان، موفق شدیم به بهترین شکل ممکن برنامه های مدیریت بار استان را اجرا کنیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه 78 درصد مشترکان این شرکت در تعرفه خانگی هستند، تصریح کرد: از 16 خرداد تا 17 شهریور سالجاری تعداد روزهای اعمال مدیریت اضطراری بار در استان 47 روز بوده است.

وی تاکید کرد: از شروع ایام اوج بار در تاریخ 16 خرداد ماه 1403 لغایت 17 شهریور ماه 1403 بصورت مقطعی خاموشی های کوتاه مدتی حادث شد که ناشی از اتفاقات فنی شبکه های صنعت برق استان گیلان بوده است.

صادقی در پایان گفت : این شرکت درحال حاضر قریب به یک میلیون و 657 هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک ، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان کشور قرار داده است .

ارسال نظرات