بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۲۳
استارتاپ شنوبوک، اولین و تنها پلتفرم تولید کتاب و محتوای صوتی به زبان و گویش اقوام ایرانی (عضو پارک علم و فناوری گلستان) در دومین رویداد استارتاپی کنگره موبایل ایران به عنوان استارتاپ برتر در حوزه نوآوری اجتماعی معرفی شد.
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

به گزارش بازارکار به نقل از پارک علم و فناوری گلستان، دومین دوره «کنگره موبایل ایران»  به عنوان تنها رویداد مستقل زیست‌بوم موبایل و ارتباطات کشور در محل نمایشگاه بین‌‌االمللی ایران‌مال برگزار شد.
در خلال برگزاری این کنگره،، دومین رویداد استارتاپی در محورهایی از قبیل خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، امنیت دیجیتال، بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی، سرگرمی و بازی‌های موبایل برگزار شد.
استارتاپ شنوبوک به عنوان اولین و تنها پلتفرم تولید کتاب و محتوای صوتی به زبان و گویش اقوام ایرانی (عضو مرکز رشد شرق استان گلستان)، با رای کمیته داوران و منتورها موفق به کسب عنوان استارتاپ برتر در حوزه نوآوری اجتماعی از بین 23 تیم استارتاپی شرکت‌کننده در این رویداد شد.
گفتنی است، شنوبوک، با مدیریت و بنیانگذاری علیرضا شعبانی، علاوه بر ارائه کتاب‌های مختلف به زبان فارسی، با توجه به برخورداری از گروهی منسجم از مترجمین و گویندگان به زبان و گویش اقوام مختلف با نگاه به اقوام ایرانی شامل ترک، کرد، لر، لک، ترکمن، بلوچ و عرب که ۴۹ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و تاکنون محتوای مناسبی به زبان مادری خود نداشته‌اند، میکروکتاب‌های صوتی را تولید و منتشر می‌کند.

ارسال نظرات