بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۳۹
با حکم رییس جهاددانشگاهی، رییس پارک علم و فناوری استان البرز این نهاد به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، دکتر حسن مسلمی نائینی طی حکمی مهندس مهدی عباسی را مجددا به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری استان البرز جهاددانشگاهی منصوب کرد.
در این حکم آمده است: انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای آن پارک در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در طول چهار سال فعالیت مهندس مهدی عباسی در پارک علم و فناوری البرز، این پارک به موفقیت های زیادی دست یافت. از جمله اینکه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری این پارک به عنوان دبیرخانه سیاستگذاری ،توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور انتخاب شد.

همچنین پارک علم و فناوری البرز در دوره مهندس عباسی، به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

همچنین صندوق پژوهش و فناوری استان البرز نیز به عنوان بزرگترین و موفق ترین صندوق خصوصی کشور نیز در این پارک مستقر شد و توانست حمایت های خوبی از شرکت های دانش بنیان و فناور داشته باشد.

پارک علم و فناوری البرز در حال حاضر دارای رتبه چهارم شرکت های دانش بنیان در کشور است و در دورنما و چشم انداز خود به دنبال کسب رتبه سوم شرکت های دانش بنیان در بین 31 استان کشور است.

 

ارسال نظرات