بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۶۴
بیست و هشتمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی موفق از استان البرز
حضور بانویی هنرمند و کارآفرین در «کار خونه»، بیست و هشتمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی موفق از استان البرز در شبکه دو سیما
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار بازار کار البرز به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ این قسمت از برنامه «کار خونه» ‌روایت داستان زندگی پر فراز و فرود خانم «می زبان شیدایی»، ساکن «حصارک» استان البرز است، که در حیطه بافت گلیم دوروی عنبران فعالیت دارد. خانم شیدایی با توجه به ظرفیت‌ها و فضاهای موجود در حصارک توانسته کارگاهش را راه اندازی کند؛ و باعث ایجاد اشتغالزایی برای هشتاد نفر از بانوان منطقه اش شود.او که به تازگی در کنار کارگاه گلیم بافی اش، مغازه نخ فروشی و لوازم مورد نیاز قالی بافی و گلیم بافی راه اندازی کرده، به چهارصد و هفتاد خانم هنرش را آموزش داده است. در ضمن ایشان راهبر شغلی، کمیته امداد امام خمینی(ره) است، و باعث اشتغالزایی برای خانواده اش، زنان بی سرپرست و بد سرپرست شده و توانسته آنها را به خودکفایی برساند.

در این قسمت از مستند، « رضا البرزی» مدیر کل کمیته امداد استان البرز، ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم شیدایی درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت خواهند کرد. هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کار در جهت ایجاد درآمد در خانواده نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که بیست و هشتمین قسمت آن چهارشنبه 4 مهر حوالی ساعت 15 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات