بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۶۶
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هدف نخست ما در موضوع ازدواج جوانان، «ازدواج آگاهانه» است، گفت: سال گذشته ۲۳ هزار سرباز در استان از کارگاه‌های مهارت زندگی بهره‌مند شده‌اند.
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

۲۳ هزار سرباز در آذربایجان شرقی دوره مهارت زندگی دیدند

به گزارش بازار کار، امیر تقی زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هدف نخست ما در موضوع ازدواج جوانان، «ازدواج آگاهانه» است، گفت: سال گذشته ۲۳ هزار سرباز در استان از کارگاه‌های مهارت زندگی بهره‌مند شده‌اند. 

وی اظهارکرد: برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی را برای دختران و پسران پیش از ازدواج داریم که امسال گستره این کارگاه‌ها از مدارس و دانشگاه فراتر رفته و در حوزه‌های علمیه، کارخانجات و حتی پادگان‌ها نیز کارگاه مهارت زندگی برگزار می‌شود.

تقی زاده تاکید کرد: بهترین زمان برای ارائه این کارگاه‌ها برای دختران در مدارس متوسطه و برای پسران نیز در دوران سربازی است زیرا اغلب پسران پس از سربازی اقدام به ازدواج می‌کنند و در این راستا نیز

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، از تربیت اساتید کارگاه‌های مهارت زندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری هرچه بهتر و پربارتر این کارگاه‌ها نیازمند استقرار اساتید مربوطه در شهرستان‌های مختلف استان بود که در یک دوره ۳۰ ساعته حضوری و ۱۳۰ ساعته مجازی توانستیم بیش از ۱۰۰ استاد را برای حضور در شهرستان‌ها آماده کنیم.

وی اظهار کرد: منشور تربیتی نسل جوان ۱۳ محور را به وزارت ورزش و جوانان تکلیف کرده که برای عمل به این وظایف، منابعی از راه مالیات برای اشتغال جوانان و مباحث مربوطه به وزارتخانه واریز می‌شود.

تقی زاده، افزود: قانون جوانی جمعیت نیز وزارت ورزش و جوانان را مکلف به فعالیت در راستای تسهیل ازدواج جوانان با منابع در اختیار کرده که برنامه‌هایی نیز برای تحقق این هدف دنبال می‌شود.

ارسال نظرات