بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۶۹
مدرس دوره آموزش مقدماتی خبرنگاران پانا استان البرز، در کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاران پانا استان که با حضور بیش از 300 دانش‌آموز علاقمند به خبرنگاری برگزار شددانش‌آموز خبرنگاران پانا را آینده رسانه کشورخواند و گفت دانش‌آموزخبرنگاران پانا، سفیران عرصه جهاد تبیین و امید آفرینی درجامعه هستند.
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از میلاد موحدی راد مدرس دوره پانا:« وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، درکنار علم آموزی و آموزش به دانش‌آموزان، یک وظیفه خیلی مهمی داریم که آموزش انواع مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان‌ است که در این زمینه استعداد‌یابی نقش بسیار مهمی دارد.»

وی با بیان اینکه در دهه‌های گذشته نیز دوره‌های خبرنگاری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شد، اظهار کرد:« بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بزرگ ایران کار خود را در مدارس و با درست کردن روزنامه‌دیواری‌ها شروع کردند.»

موحدی راد افزود: «رشد از همان‌جا شروع شد و حتی با وجود تغییرات بسیاری که درعرصه رسانه و فضای مجازی انجام شد، این آموزش و پرورش و مدرسه بودند که خود را با تغییرات نوین تطبیق دادند.»

مدرس دوره آموزش پانا با تاکید براینکه در عصر فعلی هرانسانی می‌تواند یک رسانه باشد، عنوان کرد: ان‌شاءالله آینده رسانه‌ای ایران به دست خبرنگار‌دانش‌آموزان پانا رقم خواهد خورد؛ سعی کنید اخباری را دنبال و کار کنید که نافع باشد و برای مردم منفعت داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد : «باعث افتخار بنده است و بسیار لذت می‌برم وقتی دانش‌آموزی را با کاور خبرگزاری پانا می‌بینم و این توانمندی و اجتماعی بودن شما مدعی آینده درخشانی برای شما است.»

موحدی راد خاطر نشان کرد : «شما آینده رسانهَ کشور هستید. آینده رسانه کشور مختص شما است که آموزش و پرورش و مسئولان تمام تلاش خود را می‌کنند تا خبرنگارانی با تعهد به جامعه تحویل بدهند. و وظیفه ما معلمان کشف استعداد‌های دانش‌آموزان و تحویل آنان به جامعه است.»

مدرس دوره مقدماتی پانا خطاب به دانش‌آموز خبرنگاران البرزی بیان کرد : «دانش‌آموز خبرنگاران پانا، سفیران عرصه جهاد تبیین و امید آفرینی هستند. انعکاس اخبار در سطح منطقه و حتی استان در عرصه‌های مختلف هنری، ورزشی، ادبی، اجتماعی و... وظیفه شما خبرنگاران توانمند و فعال است و امید آفرینی وظیفه ما است.»

وی در پایان تاکید کرد: «امروز در یک جنگ بزرگ قرار داریم، جنگ روایت‌ها. موضوعات فراوانی وجود دارد برای انجام فعالیت در این حوزه، مبادا از روایت‌ها غافل شوید؛ باید قبل از هرچیزی روایت‌های دشمن را بشناسید و ضد آن‌ها بنویسید تا امید در جامعه رواج یابد.»

برچسب ها:

ارسال نظرات