بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۷۶
معاون مهندسی و توسعه منابع آب و فاضلاب کشور شمار پروژه‌های در دست اجرای آبرسانی را در کشور ۱۲۳ طرح اعلام کرد و گفت: ۳۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز است.
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

به گزاش بازار کار به نقل از مهر، ذوالفقاره مهدی زاده با بیانی اینکه در بخش آبرسانی ۱۲۳ پروژه در دست اجرا وجود دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها ۳۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اظهار اینکه روز گذشته جلسه‌ای را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم، گفت: با توجه به اینکه این طرح‌ها در زندگی مردم بسیار اثرگذار هستند مقرر شد بسته‌هایی برای تامین مالی این پروژه‌ها تهیه و تعریف شود تا بتوانیم گام مثبتی برای سرعت بخشی این پروژه‌ها داشته باشیم.

مهدی زاده به بازدید از پروژه فاضلاب شهرستان‌های نوشهر چالوس اشاره و اضافه کرد: این پروژه از اردیبهشت تاکنون ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص داده شد گفت: همچنین از اعتبارات ماده ۵۶ نیز ۵۶ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شد.

معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: امسال اعتبار مصوب به این پروژه ۸۰ میلیارد تومان است و تلاش می‌کنیم که تمامی آن جذب شود تا بتوانیم تا پایان سال این پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

ارسال نظرات