بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۸۶
وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور مصمم هستند امور را به بخش خصوصی واگذار کنند و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای بکارگیری حداکثر توان این بخش و سپردن امور به دست تشکل‌ها استفاده کنند.
جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

دولت مصمم به واگذاری امور به بخش خصوصی است

به گزارش خبرنگار بازار کار، غلامرضا نوری قجه، وزیر جهادکشاورزی، روز پنجشنبه، پنجم  مهاه، در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز، گفت:  گفت: دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور مصمم هستند امور را به بخش خصوصی واگذار کنند و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای بکارگیری حداکثر توان این بخش و سپردن امور به دست تشکل‌ها استفاده کنند.

وی اظهار کرد: بنای ما در دولت وفاق ملی بر این است که در حوزه‌های سیاسی، اداری و اجرایی یک وفاق عملی موثر بین بخش دولتی و خصوصی برقرار کنیم.

وی افزود: در کشور و استان تلاش می‌کنیم تا جایگاه آذربایجان شرقی و تبریز را در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی بهتر از قبل بازگردانیم.

نوری اظهار کرد: بازگشت به شکوه، عظمت و تلالو تجاری تبریز و آذربایجان شرقی به دست بخش خصوصی انجام می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: آذربایجان شرقی اولین استانی است که بیشترین مشارکت بخش خصوصی را با بیش از ۹۵ درصد سهم در سرمایه گذاری‌ها دارد و ما نیز برای رفع موانع پیش رو سعی می‌کنیم زیرا اگر سیستم دولتی موانع را برطرف کند، بخش خصوصی کار خود را در مسیر توسعه با سرعت بیشتری پیش می‌برد.

وی تاکید کرد: دو الگوی وفاق در دنیا، شامل توسعه پایدار و حکمرانی خوب است که در صورت اجرای توسعه پایدار، بایستی دریاچه ارومیه احیا شود و حکمرانی خوب نیز از سه مولفه دولت، جامعه مدنی و مردم شکل می‌گیرد.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در یک ارتباط تنگاتنگ می‌توان توسعه را رقم زد، اظهار کرد: بنا داریم با مشارکت مردم، دولت و جامعه، اهداف مندرج در قوانین بالادستی یعنی همان توسعه، پیشرفت، امنیت و آرامش را برای همه ایرانیان محقق کنیم.

 

ارسال نظرات