بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۹۸
معاونت آموزش و کار آفرینی جهاددانشگاهی قم و مسجد مقدس جمکران به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت جهادی و تجارب جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

به گزارش بازار کار، معاونت آموزش جهاد دانشگاهی قم و مسجد مقدس جمکران با امضای تفاهم‌نامه‌ای همکاری‌های مشترک خود را در زمینه‌های علمی، آموزشی، سرعت بخشیدند. 

همکاری در تامین نیازهای آموزشی و توانمند سازی نیروی انسانی فعال در حوزه های مختلف، همکاری در اجرا و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز به صورت حضوری وغیرحضوری، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علم، فرهنگی، هنری، کارآفرینی و اشتغال از مهم ترین اهداف امضاء این تفاهم نامه به شمار می رود.

معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم و مسجد مقدس جمکران با امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک توافق کردند به‌منظور ارتقای توان علمی، تخصصی، آموزشی، با اعمال تخفیف‌های ویژه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برگزار کنند.

همچنین اجرای سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه ‌های آموزشی کوتاه مدت و مهارت آموزی برای کارکنان طرفین از دیگر موضوعات همکاری جهاد دانشگاهی و مسجد مقدس حمکرن در استان قم است.

در پایان سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم بر لزوم توسعه فرهنگ متعالی مهدویت و همکاری این نهاد انقلابی با مسجد مقدس جمکران تاکید کرد.

ارسال نظرات