بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۰۰
بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی قطعات خودرو با حضور تولیدکنندگانی از ۱۲ استان کشور و نمایندگی‌هایی از هفت کشور خارجی در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.
جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

نمایشگاه بین المللی تخصصی قطعات خودرو در تبریز گشایش یافت

به گزارش خبرنگار بازار کار، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی قطعات خودرو با حضور تولیدکنندگانی از ۱۲ استان کشور و نمایندگی‌هایی از هفت کشور خارجی روز پنجشنبه پنجم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

تراب محمدی، سرپرساستانداری آذربایجان شرقی در این آئین، با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار قطعه مختلف خودرو و انواع ماشین آلات در آذربایجان‌شرقی تولید می‌شود، گفت: خوشحالیم که قطعه سازان خودرو از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

وی تاکید کرد: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های صنعتی کشور می باشد که بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در آن مشغول تولید و فعالیت هستند

محمدی افزود: در کنار آنها نزدیک به ۲ هزار واحد جدید تولیدی نیز در حال ایجاد و ساخت است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: آذربایجان شرقی دارای ۵۷ شهرک صنعتی و همچنین بزرگترین شهرک صنعتی کشور با مساحت بیش از ۱۰ هزار هکتار بوده و صنعت قطعه سازی در آن رونق خاصی دارد.

وی با بیان اینکه آنچه که مورد نیاز استان است، دانش روز و ماشین آلات پیشرفته برای تولید با کیفیت تر است، گفت: کیفیت تولید در آذربایجان شرقی بالا بوده و بعضا محصولات استان در وزارت دفاع نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد

محمدی افزود: وجود صنایعی همچون خودروسازی، ماشین سازی و تراکتورسازی در آذربایجان شرقی نشان از نقش برتر این استان در صنعت کشور است.

این نمایشگاه تا هفتم مهر ماه با حضور متخصصان و فعالان صنعت قطعه سازی در سالن های پروین اعتصامی، امیرکبیر و شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برپا شده است.

در این نمایشگاه فعالان صنعت قطعات یدکی خودرو از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، گیلان، اردبیل، مرکزی، البرز و قزوین شرکت دارند.

ارسال نظرات