بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۲۴
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از طراحی سامانه انتقادات و پیشنهادات شبکه آموزشی جهاددانشگاهی خبر داد و اعلام کرد: سامانه انتقادات و پیشنهادات شبکه آموزشی جهاددانشگاهی به زودی و همزمان با برگزاری گردهمایی معاونان آموزشی جهاددانشگاهی رسما رونمایی می‌شود.
به گزارش بازارکار، دکتر محسن غفوریان با تصریح اینکه این سامانه به همت همکاران اداره کل راهبری و نظارت راهبردی معاونت آموزش و کارآفرینی طراحی شده است خاطرنشان کرد: این سامانه تلاش کرده تا بازخورد بهتری از فعالیت¬های آموزشی و شبکه مراکز کوتاه مدت مهارتی جهاددانشگاهی در سراسر کشور ارائه نماید و اشکالات و چالش¬های گذشته را رفع نماید.
وی با تصریح اینکه این سامانه در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد اظهار کرد: همه فعالان حوزه آموزشی جهاددانشگاهی در شبکه گسترده مراکز کوتاه مدت سراسر کشور اعم از فراگیران، اولیاء فراگیران، مدرسان، کارکنان و مخاطبان بخش¬های مختلف شبکه آموزشی و ... میتوانند دیدگاهها، نظرات، انتقادات و شکایات خود را به صورت شفاف بیان و ارائه کرده، کد پیگیری دریافت نمایند تا زمینه رفع مسائل و مشکلات فراهم آید.
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در گفتگو با بازارکار با تصریح اینکه این سامانه می‌تواند در آینده به بخش¬های دیگر حوزه آموزشی نیز تعمیم یابد اعلام کرد این بستر میتواند محلی برای بازخورد همکاریهای آموزشی جهاددانشگاهی با سایر دستگاهها باشد.
وی با اشاره به اینکه در فرآیند برنامه ریزی¬های آموزشی و خدمات آموزشی بحث بازخورد از ارائه این خدمات بسیار اهمیت دارد یادآور شد: تلاش ما این است که با تکمیل ابزار‌های گذشته، بازخورد لازم را به صورت کامل و از طریق بستر مجازی دریافت کنیم. این سامانه با تلاش همکاران معاونت آموزشی ایجاد شده و در گردهمایی سراسری آموزش جهاد دانشگاهی که مهرماه جاری در استان زنجان برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات