بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۳۵
غفوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان استان تهران طی روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ آبانماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش بازارکار به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالرضا غفوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ثبت‌نام این دوره از مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان از ۳ مهر آغاز شده و تا ۱۰ مهر ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: آزمون‌های مهندسی در ۷ رشته شامل؛ معماری صلاحیت‌های (نظارت، اجرا و طراحی)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات برقی صلاحیت‌های (نظارت، طراحی، اجرا)، تاسیسات مکانیکی صلاحیت‌های (نظارت، طراحی، اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک است. همچنین آزمون‌های صلاحیت (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان)، صلاحیت (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی در این دوره پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، آزمون‌های کاردانی شامل رشته‌های معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری نیز در این دوره برگزار می‌شود.

گفتنی است، پیش‌تر و در مردادماه مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور برگزار و نتایج آن نیز به شرکت‌کنندگان اعلام شد.

ارسال نظرات