بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۴۲
مدیر خدمات آموزشی موسسه کار و تأمین اجتماعی:
مدیر خدمات آموزشی موسسه کار و تأمین اجتماعی با اعلام اتمام پروژه صلاحیت سنجی مدرسان روابط کار اظهار داشت: مدرسان واجد صلاحیت روابط کار معرفی می شوند.
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

به گزارش بازارکار از روابط عمومی موسسه کار و تأمین اجتماعی، مدیر خدمات آموزشی در خصوص روند پروژه صلاحیت سنجی مدرسان روابط کار اظهار داشت: در راستای استقرار باشگاه مدرسین موسسه کار و تامین اجتماعی و در فاز اولیه آن ، پروژه شناسایی و صلاحیت سنجی مدرسان روابط کار سراسر کشور  از اواخر سال گذشته در دستور کار معاونت آموزش موسسه قرار گرفت که این پروژه در نیمه اول سال جاری عملیاتی و به انجام  رسید .
دکتر مهین دولتی گفت: پروژه صلاحیت سنجی مدرسان روابط کار شامل اعلام فراخوان و  ثبت نام اولیه، برگزاری آزمون تخصصی روابط کار  و  آزمون آنلاین مهارتهای تدریس از متقاضیان تدریس بوده و در نهایت از طریق دعوت به مصاحبه حضوری از داوطلبان پذیرفته شده مراحل قبلی به اتمام رسید.
وی در ادامه گفت:  فرایند مصاحبه با 130 نفر از پذیرفته شدگان آزمونهای قبلی در طی شش روز در نیمه دوم شهریور ماه از تاریخ 18 شهریور ماه و  با همکاری کارشناسان معرفی شده از سوی معاونت روابط کار و همچنین ارزیابان آموزشی موسسه کار و تامین اجتماعی و در قالب دو کمیته مصاحبه آغاز و در روز سه شنبه 27 شهریور ماه  پایان یافت .
شایان ذکر است ، با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر گردید  اعلام نتایج نهایی و رتبه بندی  داوطلبان  پس از جمع بندی نمرات ارزیابان در کمیته های  مصاحبه علمی و عملی و پس از اعمال ضرایب آزمونهای قبلی آنها در نیمه اول مهر ماه اعلام گردد.
دکتر دولتی در پایان اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم معاونت آموزش  موسسه کار و تامین اجتماعی در سال جاری، استقرار باشگاه مدرسین بوده است  و بدیهی است که  استقرار و تثبیت  این باشگاه منوط به تداوم برنامه های آن اعم از اجرای آزمونهای ادواری تخصصی و تعمیم آزمونها به سایر حوزه های تخصصی وزارت متبوع و برگزاری دوره های آموزشی تقویتی  برای اعضا باشگاه خواهد بود که  امیدوار می باشیم با توجه به برنامه ریزی های آتی موسسه و همچنین از طریق   همکاری های معاونت روابط کار و سایر معاونتهای تخصصی  وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی  استمرار پیدا کند و این باشگاه  در جهت اهداف خویش  سوق پیدا کند

ارسال نظرات