بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۴۵
رئیس سازمان سیما و‌ منظر و‌فضای سبز شهرداری کرج:
رئیس سازمان سیما و‌ منظر و‌فضای سبز شهرداری کرج از برگزاری نمایشگاه صنعت منظر برای اولین بار در کرج خبر داد
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

کرج میزبان نمایشگاه صنعت منظر شد

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا عاقلی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج ظهر در نشست خبری که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: دومین نمایشگاه صنعت منظر برای اولین بار در کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه سال گذشته در تهران برگزار شده است، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه استفاده از تکنولوژی و امکانات سطح کیفی فضای سبز و منظر بوده  تا بتوان در این حوزه با  علم دنیا بیشتر آشنا شویم.

رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه از سال1396 ایده‌ای با نام صنعت منظر مطرح شد، گفت: در ادبیات روز دنیا هرآنچه که در محیط منظر باشد به عنوان صنعت منظر دیده می‌شود و هر آنچه که به عنوان دیدگاه و نظر دیده می‌شود در این نمایشگاه باید با همکاری دستگاه های مختلف به عنوان ایده‌ها و فناوری‌ها در شهر پیاده‌سازی شود.

علیرضا عاقلی با بیان اینکه این نمایشگاه 1 تا 4 آبانماه سال جاری در کرج برگزار می‌شود، عنوان کرد: این نمایشگاه در پارک شهید چمران برگزار و با شرکت حدود 45 غرفه نسبت به فضای نمایشگاه  دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم که از هر گروه کالایی یک شرکت در این نمایشگاه  حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: پروژه‌های منظر و فضای سبز هزینه‌بر است و باید این پروژه ها بار مالی زیادی به شهر نداشته باشد و بتواند هزینه‌های پیش آمده را جبران کند.

عاقلی ادامه داد: در این نمایشگاه از نشریه تخصصی خدمات شهری با نام خدمات شهری و مهندسی فضای سبز که به صورت فصل‌نامه منتشر می‌شود رونمایی می‌شود.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پارک مادر و کودک تا آخر دوره ششم مدیریت شهری کرج تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد، بیان کرد: شهر کرج نیاز به پیرایش دارد زیرا دچار آشفتگی شده است و تابلوهای تبلیغاتی که سبب آلودگی بصیری در شهر شده و باید ساماندهی شود.

در این نشست از پوستر دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور رونمایی شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات