بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۴۹
۱۰ واحد صنعتی گلستان به چرخه تولید برگشت
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ واحد صنعتی راکد با مشارکت دستگاه‌های مرتبط و حمایت از صاحبان این واحد‌ها به چرخه تولید بازگشت و زمینه بازگشت اشتغال برای ۱۴۸ نفر فراهم شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان،  درویشعلی حسن زاده اظهار کرد: بازسازی و نوسازی واحد‌های صنعتی، تکمیل ۳۵۰ طرح نیمه صنعتی، احیای واحد‌های صنعتی، تثبیت اشتغال، توسعه واحد‌های صنعتی با رویکرد دانش بنیان و صنایع خلاق، تحقق ۵۰۰ میلیون دلار صادرات و حمایت از صنایع کوچک از جمله برنامه‌های مهم این اداره کل در افق ۱۴۰۴ است.

به گفته وی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال ۱۳۹۵ در استان گلستان فعال شده که مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی در بخش‌های گوناگون از جمله سرمایه ثابت و در گردش، مالیاتی، بانکی، گاز، آب، برق و بیمه کارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پیشتر علیرضا نورانی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در اواخر دی ماه سال قبل، اعلام کرده بود که این استان شمالی ۱۹۵ واحدصنعتی راکد دارای ظرفیت بازگشت به تولید با مجموع ارزش ۷۳ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال دارد که از قابلیت ایجاد هزار و ۹۲۸ شغل برخوردارند.

ارسال نظرات