بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۵۰
ایزه نوآوری اجتماعی با نام اختصاری جانا، جریانی است با کارکردهای شبکه سازی و گفتمان سازی که بنا دارد تا با بهره گیری از ظرفیت های مختلف رویداد اعطای جایزه، جریان نوآورانه ای را در حوزه تقویت زیست بوم نوآوری اجتماعی کشور ایجاد نماید.
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

به گزارش بازارکار، مهندس خاتون شهبازی درباره این رویداد گفت:  جایزه نوآوری اجتماعی با نام اختصاری جانا، جریانی است با کارکردهای شبکه ‏سازی و گفتمان ‏سازی که بنا دارد تا با بهره ‏گیری از ظرفیت ‏های مختلف رویداد اعطای جایزه، جریان نوآورانه ‏ای را در حوزه تقویت زیست ‏بوم نوآوری اجتماعی کشور ایجاد نماید.

وی افزود: جانا «طرح ‏های نوآورانه پیاده ‏سازی ‏شده» و «فعالیت‏ های نوآورانه انجام شده» و اثرگذار حوزه اجتماعی را مورد تجلیل قرار می‏ دهد و به دنبال کشف و تقدیر از ایده ‏ها، سیاست ‏ها، افراد یا سازمان ‏ها نخواهد بود. همچنین، جانا در تلاش است تا علاوه بر رصد فعالیت ‏های منجر به حل مسائل اجتماعی، فعالیت‏ های انجام گرفته در راستای توسعه زیست ‏بوم نوآوری اجتماعی را نیز مد نظر قرار دهد.

جانا؛ اولین جایزه نوآوری اجتماعی

مطالعات ما نشان می دهد که کشور‌هایی با زیست‏ بوم ‏های نوآوری توانمند که حمایت‌های مالی، مدیریتی و فنی قابل قبولی را برای کارآفرینان و ایده‌پردازان فراهم می‌کنند، توانسته اند به پیشرفت های خوبی در این حوزه دست یابند؛ از این رو، ما نیز معتقدیم که برای توسعه هدفمند نوآوری ‏های اجتماعی در کشور باید زیست بوم نوآوری اجتماعی را تقویت کرده و از ارکان اصلی زیست‏ بوم از مرحله ایده‌پردازی تا گسترش بازار پشتیبانی کنیم .

ماحصل این تفکر، جایزه نوآوری اجتماعی است که سعی دارد تا با تبدیل شدن به سکوی توسعه زیست‏ بوم نوآوری اجتماعی ایران، به نوآوران، فناوران و کارآفرینان در مسیر پیشرفت و بالندگی هر چه بیشتر جامعه کمک کرده و اهالی حوزه نوآوری را در افزایش اثرگذاری اجتماعی فعالیت‏ هایشان یاری رساند.

این رویداد شنبه هفته آینده در تالار وحدت برگزار می شود.

ارسال نظرات