بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۶۶
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از پرداخت بیش از 249 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18 به شرکت های فناور استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم به عنوان نماینده وزارت در نیمه اول سال جاری در راستای تحقق هدف ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت از شرکت های دانش بنیان با همکاری مجموعه پست بانک استان اقدام به هماهنگی جهت اعطای تسهیلات در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل بند الف تبصره ۱۸ ماده واحد قانون بودجه کرده است.
وی با اشاره بر تسریع و تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای حوزه فاوا افزود: در سال جاری تاکنون 9 طرح با اعتبار 378 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.
غلام‎‌پور با بیان این که اعتبارات اعطایی از طریق پست بانک به عنوان بانک عامل پرداخت می‌شود افزود: در نیمه اول سال 1403، به 8 طرح تسهیلات با اعتبار 249 میلیارد ریال و با نرخ سود 15.33 درصد و همچنین با اشتغال ایجادی50 نفر پرداخت شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: کسب و کارهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان می توانند با مراجعه به وبگاه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم به نشانی qom.ict.gov.ir و یا تماس با شماره ۶-36672224 داخلی ۱۰۹ از شرایط و نحوه ثبت نام آگاه و در سامانه irantavanafarin.ito.gov.ir ثبت نام کنند.

ارسال نظرات