بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۸۱
مدیرکل بهزیستی استان البرز از راهیابی ۱۰ نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت به صورت صوت، ترتیل و اذان برگزار می‌شود.
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از خبرگزاری ایکنا؛ وجیهه محمدی‌فلاح، مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن ویژه جامعه هدف و کارکنان اداره‌کل بهزیستی استان، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که در سه بخش کارکنان، خانواده کارکنان و جامعه هدف و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد، ۷۴ نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا می‌کنند، افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت به صورت صوت، ترتیل و اذان برگزار می‌شود.

محمدی‌فلاح توضیح داد: در این مسابقه در رشته‌های قرائت ترتیل تعداد ۱۶ نفر، قرائت تحقیق چهار نفر، حفظ چهار نفر، اذان ۱۳ نفر، خوشنویسی هفت نفر، دلنوشته هشت نفر، مناجات‌خوانی چهار نفر، تحقیق و پژوهش دو نفر، کتابخوانی ۱۱ نفر، طراحی پوستر پنج نفرشرکت داشتند. 

این مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضایی معنوی، ترویج اخلاق و رفتار قرآنی، افزایش آگاهی عمومی نسبت به آموزه‌های قرآن کریم برشمرد و گفت: استقبال جامعه هدف بهزیستی در استان البرز از این جشنواره رضایت‌بخش است.

لازم به ذکر است اسامی برگزیدگان این مسابقه به شرح زیر است: 

در بخش کارکنان: قرائت ترتیل، آقای نصیر شماخی

در بخش کارکنان: قرائت تحقیق و اذان، آقای مهدی فلاح‌نژاد

در بخش قرائت ترتیل کارکنان: خانم آمنه اسماعیلی

در بخش حفظ ۵ جزء خانواده کارکنان: خانم سکینه زارع‌کار

در بخش خانواده کارکنان زیر ۱۸ سال: خانم زهرا احمدزاده

در بخش خانواده کارکنان زیر ۱۸ سال: آقای محمدرضا احمدزاده

در بخش حفظ ۱۰ جزء مدد جویان: خانم زهرا آقا یاری

در بخش ۵ جزء مددجویان: خانم ساحل قره حسنلو

در بخش قرائت تحقیق مددجویان: خانم پروانه زینعلی

در بخش حفظ کل مددجویان: آقای حسین چاقمی

برچسب ها:

ارسال نظرات