بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۹۲
پس از اعلام نتایج نهایی آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش، همانند دو آزمون دیگر آموزش و پرورش برخی متقاضیان با عبارت «کد ۱۹» مواجه شدند. اما این کد چیست و آیا می‌توان به آن اعتراض کرد؟
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

کد ۱۹ در کارنامه متقاضیان به معنای ان است که داوطلب در بخش‌های ارزیابی مورد تایید قرار گرفته اما در امر گزینش مورد تایید واقع نشده و صلاحیت‌های عمومی او مورد احراز واقع نشده است.
چرا کد ۱۹ در کارنامه درج شده است؟
ممکن است بگویید در تمامی مراحل ارزیابی عالی بودید و حتی «ظاهر» خود را نیز عالی حفظ کردید. همچنین ممکن است بر اساس گفته‌ها و شنیده‌ها نقطه نظراتی در خصوص اینکه آخرین فریضه‌های جمعی منطقه‌ای و کشوری در چه خصوص بوده بیان کرده باشید، اما می‌دانید «شنیدن کی بود مانند دیدن؟»
گزینش‌گران نیز هنگامی که متوجه تناقضات در ظواهر و باطن و بیانات متقاضی شوند برای او کد ۱۹ صادر می‌کنند.
نحوه اعتراض به کد ۱۹ چگونه است؟
متقاضیان لازم است تا در زمان اعلام شده در اطلاعیه به مکان اعلامی مراجعه و ثبت درخواست تجدید نظر در خصوص کد ۱۹ خود را ثبت نمایند.
زمان و مکان درخواست تجدید نظر:
مکان: هسته گزینش استان محل ارزیابی شده
زمان: از تاریخ ۲۱ مهرماه تا ۲۱ آذرماه ۱۴۰۳
توجه: عدم ثبت درخواست در بازه معین شده به منزله انصراف از استخدام است.
پیش از ۲۱ مهرماه هسته‌های گزینش مشغول بررسی آزمون‌های دیگر هستند. لذا پیش از این تاریخ به هسته گزینش مراجعه نکنید! همچنین درخواست ها و مراجعات پس از ۲۱ آذر ماه نیز بی اثر خواهد بود.
آیا به این درخواست‌ها ترتیب اثر داده می‌شود؟
مطابق بررسی تجربیات کاربران در سال گذشته، تعداد زیادی از افراد مشمول کد ۱۹، پس از ثبت درخواست تجدید نظر برای شروع کار دعوت به همکاری شده‌اند.

ارسال نظرات