بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۲۳۴
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان، صنایع دستی، هنرهای سنتی و تولیدات خانگی روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه سال‌جاری در فرهنگسرای الغدیر تبریز افتتاح می‌شود.
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار بازار کار، نمایشگاه توانمندی‌های بانوان، صنایع دستی، هنرهای سنتی و تولیدات خانگی روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه سال‌جاری در فرهنگسرای الغدیر تبریز افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای مناسب برای عرضه محصولات صنایع دستی شهر تبریز، معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های کارآموزان و همچنین حمایت از کسب و کارهای خانگی و هنرجویان و مربیان این مجموعه به همت فرهنگسرای الغدیر و با مشارکت شهرداری منطقه یک تبریز در محوطه فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.
 
این نمایشگاه در بیش از پنجاه غرفه در زمینه های گل و گیاه، آشپزی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی و ...   دوازدهم مهرماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح افتتاح و به مدت یک هفته از تاریخ دوازدهم الی نوزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در فرهنگسرای بزرگ الغدیر دایر می‌باشد.
 
علاقه‌مندان جهت بازدید و خرید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس بلوار ستارخان، خیابان شهید قره باغی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۶۷۰۷۰۷ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات