بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۲۲۸۶
مدیرعامل پتروشیمی ایلام از افزایش ۲۱ درصدی تولید در بخش‌های مختلف این مجتمع خبر داد.
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

مهندس «داود جعفری‌فر» در نشست خبری اظهار کرد: پتروشیمی ایلام با همت همکاران راه سختی را پیش رفته و مسیر روشنی را در پیش دارد و به عنوان بزرگترین صنعت غرب کشور در توسعه و پیشرفت استان موثر است.

وی با بیان اینکه برای استفاده از حداکثر ظرفیت پتروشیمی برای تولید پلی اتیلن، هم اکنون خوراک مجتمع از منابع مختلف در حال تامین است، تصریح کرد:۵ حلقه گاز در تنگه بیجار حفر شده و ۲ مورد از آن‌ها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد که نقش اساس در تامین خوراک پتروشیمی ایلام دارد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با تقدیراز نمایندگان استان برای حل مشکلات مجموعه، تصریح کرد: امسال۲۱ درصد افزایش تولید در بخش‌های مختلف پتروشیمی را شاهد بودیم.

جعفری فر ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در کل مجتمع ۲۱ درصد افزایش تولید داشته‌ایم و تنها شرکت در مجموعه هلدینگ خلیج فارس که محصول خود را می‌فروشد پتروشیمی ایلام است که محصولاتش را به کشور‌های مختلف دنیا به فروش می‌رساند.

وی تاکید کرد: ۲ گرید جدید به تولیدات پتروشیمی ایلام افزوده شده است که در سطح مجتمع‌های پتروشیمی کشور بی نظیر است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تصریح کرد: اورهال پتروشیمی ایلام به مدت ۳۵ روز فردا آغاز می‌شود و بسیاری از مشکلات خصوصا در واحد الفین مرتفع خواهد شد و قطعات این کار تامین شده و پیمانکاران مستقر هستند.

جعفری‌فر با بیان اینکه در بحث مسوولیت اجتماعی ۱۰۰۰ بسته نوشت افزار بین نیازمندان توزیع شده است، تصریح کرد: ۸۰ بسته معیشتی نیز در همین ارتباط توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برای سومین سال متوالی پتروشیمی ایلام زیان‌ده شناسایی شده است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده آینده این مجتمع روشن است و نوید را می‌دهیم که روند تولید در پتروشیمی از روند بهتر و بیشتری برخوردار باشد.

از اجحاف ۳۶ میلیون دلاری در حق پتروشیمی ایلام جلوگیری شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در بخش دیگری از این نشست اظهار کرد:یک شرکت ذی‌نفوذ بازاریابی و کارگزاری مستقر در تهران از سال ۱۴۰۰ جهت فروش محصول DMDS، پتروشیمی ایلام را به پرداخت ۳۶ میلیون دلار خسارت محکوم کرده در صورتی که کل فروش این محصول کمتر از ۱۰ میلیون دلار بوده است.

جعفری‌فر با بیان اینکه مدیریت شرکت پتروشیمی ایلام با بکارگیری وکیل پایه یک دادگستری و ارجاع پرونده حقوقی از تهران به چوار اقدامات لازم را جهت جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال و سرمایه‌ی ذینفعان به کار گرفته است گفت: دعاوی کیفری در مراجع ذی‌صلاح تشکیل خواهد شد و قضات استان و رئیس دادگستری چوار با شجاعت در حال بررسی این پرونده حقوقی هستند.

وی تاکید کرد: محصول راهبردی و استراتژیک DMDS سال ۱۴۰۰ برای نخستین بار و با کیفیتی برتر از محصولات وارداتی در کشور و پتروشیمی ایلام تولید شد و نیاز شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاهی ایران را تامین می‌نماید و برای فروش آن نیاز به شرکت‌های واسطه نیست و از قضات شجاع استان و اصحاب رسانه می‌خواهم اجازه ندهند حق استان در این پرونده پایمال شود.

ارسال نظرات