بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۳۰۳
جلسه ارزیابی عملکرد و کنترل بودجه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قم در شش ماه اول ۱۴۰۳ با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

به گزارش بازارکار، جلسه ارزیابی عملکرد و کنترل بودجه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قم در شش ماه اول با هدف بررسی روش های کنترل هزینه ها، استخراج دوره های اولویت دار و تقاضا محور به تناسب نیاز استان بخصوص در حوزه های علوم انسانی و هنر با رویکرد بومی سازی و تعالی و همچنین پایش نیروها از لحاظ بررسی علمکرد و کارآمدی سازمانی، با حضور دکتر حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم در ساختمان معاونت آموزش و کارآفرینی این واحد برگزار شد.
 در ابتدای این جلسه حیاتی ضمن تشکر از تلاشهای سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و  پرسنل زیر مجموعه این معاونت گفت: وضعیتی که در حال حاضر در آن قرار داریم مرهون و نتیجه زحمات و تلاش همه دوستان است.

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این جلسات بررسی وضعیت حال معاونت ها است که طبیعتاً در این جلسات نقاط ضعف و چالش ها بررسی و شناسایی می شوند و سپس با فرصتی که برای شش ماهه دوم وجود دارد این مسائل و مشکلاتی که شناسایی شده اند، اقدامات لازم  برای حل آن صورت می پذیرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان قم افزود: بحث کنترل هزینه ها و مدیریت آن بسیار مهم است از طرفی باید تلاشها در جهت  تدوین و اجرای دوره های جدید که مورد نیاز جامعه و بازار کار است صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی و مدیران زیر مجموعه این معاونت به ارائه گزارشی از وضعیت مالی، هزینه ها و در آمد ها و برنامه های شش ماهه دوم پرداختند.

ارسال نظرات