بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۳۲۷
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

 

 

 

استخدام راهبر قطار برقی - اصفهان

تاریخ شروع پروسه ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ خواهد بود.
هشدار مهم: سایت گزینش اصفهان در حالت تست قرار دارد و اطلاعات وارد شده امحا خواهد شد. بدیهی است که به فرم های ثبت شده قبل از شروع رسمی پروسه ثبت نام رسیدگی نخواهد شد و از درجه اعتبار ساقط است.

شرایط عمومی پذیرش

الف: تابعیت و اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران
ب: طی مراحل گزینش و استخدامی شرکت یا سازمان مربوطه
ج: نداشتن سوء پیشینه و عدم اشتهار به فساد اخلاقی
د: دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا داشتن معافیت دائم غیر پزشکی

شرایط اختصاصی

الف: داشتن حداقل سن ۲۱ سال و حداکثر سن ۲۸ سال تا تاریخ شروع ثبت نام
ب: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از رشته های ریاضی-فیزیک ، علوم تجربی و یا رشته های مرتبط هنرستان و کاردانش که به تشخیص کمیسیون نظارت بر انتخاب و آموزش راهبران قطارهای برقی شهری و حومه شرکت یا سازمان مربوطه تعیین می گردد.
ج: داشتن دید حداقل (۱۰/۱۰) با چشم غیر مسلح در هر دو چشم
د: عدم ابتلا به هر میزان از کور رنگی، اختلالات محوری چشم، اختلال در دید بُعد و عمق، شب کوری، اختلالات قرنیه، ضعف یا نقص در عضلات چشم، و تمامی اختلالات بینایی که توانایی ایجاد اشکال را در عملکرد شغلی دارا می باشد.
ه: عدم ابتلا به بیماری و یا اختلالاتی که موجب محدودیت حرکت در اندام های فوقانی، تحتانی و سر و گردن گردیده و یا موجب اختلال در عملکد مناسب شغلی می گردد. کلیه نواقص بدون علامت و یا علامتدار ستون فقرات که توانایی ایجاد اختلال در عملکرد شغلی را داشته باشد.
و: نداشتن نقص شنوایی بر اساس تست های کلینیکی و پاراکلینیکی تخصصی (آستانه شنوایی حسی، عصبی و هدایتی در تمامی فرکانس ها تا ۲۰ دسی بل)
ز: عدم اعتیاد و یا سوء مصرف به مواد مخدر و یا روانگردان
ح: عدم ابتلا به هر میزانی از بیماریهای عصبی و روانی، اختلالات خلقی و شخصیتی، اختلالات اضطرابی،روان پریشی، شبه جسمی، (هرگونه اختلال اعصاب و روان می تواند بر اساس تست های تخصصی به صلاحدید روانپزشک تشخیص داده می شود)

ارسال نظرات