بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۳۳۹
رییس کل دادگستری استان گیلان گفت: مقرر شد سهامدار، اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش و راه اندازی طرح توسعه برای اشتغال و تولید بیشتر در این واحد تولیدی را تامین کند.
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

به گزارش بازارکار، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با  تقدیر از دادستان مرکز استان در راستای پیگیری و زحماتی که در راستای احیای شرکت پوشش انجام شده است، اظهار کرد: این واحد تولیدی در سالیان گذشته با بیش از 4000 کارگر مشغول به کار بوده و پس از آن به دلایل مختلف به یک مخروبه مبدل شده و دستگاه های آن نیز به فروش رفته بود که با تصمیمات قاطع و انقلابی دستگاه قضایی احیا شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت مشاور باید ظرف مدت 45 روز برنامه و طرح جدید را نهایی کند، افزود: مقرر شد سهامدار، اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش و راه اندازی طرح توسعه برای اشتغال و تولید بیشتر در این واحد تولیدی را تامین کند.

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی و تمام مسئولان استانی از توسعه این شرکت حمایت کرده تا موانع احتمالی در راستای رفع موانع تولید برطرف شود.

رییس کل دادگستری گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف از حوادث تلخ معادن که اخیرا در طبس رخ داد افزود: 49 واحد معدنی فعال در استان گیلان وجود دارد که با دستور ریاست قوه قضائیه باید بازرسی های فنی و تخصصی توسط مراجع ذی صلاح از این معادن صورت گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: برای جلوگیری و اجتناب از حوادث تلخ ایمنی کار باید بازرسانی متشکل از اداره کار، سازمان نظام مهندسی معدن، صنعت معدن تجارت، تامین اجتماعی و ... در غالب هیات تخصصی از معادن استان بازدید کنند و مشکلات احتمالی را اعلام کرده تا شاهد وقوع حوادث ناگوار در آینده نباشیم.

مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان نیز در این نشست با توجه به اقدامات چندین ساله دستگاه قضایی در راستای احیای شرکت پوشش اظهار داشت: هر مدیری که برای این مجموعه منصوب شود باید گزارشی از برنامه عملیاتی تولید را به دستگاه قضایی ارائه کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دادسرای استان بر روند پیشرفت شرکت پوشش نظارت دقیق داشته و با هرگونه اهمال و ترک فعل مدیران و مسئولان آن ، برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.

 

ارسال نظرات