بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۳۵۲
با حضور خبرنگار و نماینده نشریه و پایگاه خبری بازارکار در مجلس شورای اسلامی
با حضور خبرنگار و نماینده نشریه و پایگاه خبری بازارکار در مجلس شورای اسلامی، امکان اطلاع رسانی تخصصی و گسترده‌تر اخبار حوزه کارآفرینی و اشتغال و طرح های جهاددانشگاهی در این حوزه فراهم شد.
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، وحید امینی نژاد مدیر اداره مدیریت رسانه و بازارکار جهاددانشگاهی، با اشاره اینکه هماهنگی های لازم برای حضور خبرنگار نشریه و پایگاه خبری بازارکار در مجلس شورای اسلامی فراهم شده است گفت: از این طریق طی گفت وگو با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوعات حوزه کارآفرینی و اشتغال  و طرح های جهاددانشگاهی در این حوزه به صورت تحصصی بررسی و  اطلاع رسانی گسترده تری خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز چهارشنبه 11 مهر ماه خبرنگار بازارکار در گفت وگو با فاطمه محمد بیگی رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی پیرامون طرح توسعه مشاغل خانگی به گفت وگو پرداخت افزود: رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس تاکید کرد که توسعه مشاغل خانگی ، خانوادگی و کمک به اقتصاد خانواده در راستای سیاست های کلی اقتصاد از اصلی ترین برنامه های فراکسیون زنان و خانواده است.

همچنین ، مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با بازارکار عنوان کرد : راه رشد و پیشرفت کشور ازمسیر اصلاح ساختار اقتصادی و اشتغال است .

امینی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که این حضور سرآغاز راهی باشد برای اطلاع رسانی گسترده اخبار حوزه اشتغال و کارآفرینی و این رسانه جهاددانشگاهی بتواند نقش آفرینی موثری در این حوزه ایفا کند.

برچسب ها:

ارسال نظرات