بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۳۵۷
معاون آموزش جهاددانشگاهی خبر داد
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گفت: سامانه جابیران از آبان ماه در همه استان ها در دسترس قرار خواهد گرفت.
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

محمدمحسن غفوریان در گفت‌وگو با بازار کار، با اشاره به رونمایی از سامانه جابیران، اظهار کرد: جابیران یکی از برندهای مورد غفلت جهاددانشگاهی در دو دهه گذشته که این سامانه را راه اندازی کرد، اولین سامانه الکترونیکی کاریابی کشور بود که بنا به اقتضائات زمان کمتر مورد توجه قرار گرفت. 

 

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر تصمیم بر احیای سامانه جابیران گرفته شد، افزود: این مهم با سیاست‌ها و وظایف معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد همسو بوده و جهاددانشگاهی در گذشته نیز مجوز کاریابی داشت و اکنون نیز زمان آن گذشته که شخصی برای یافتن شغل به دفاتر کاریابی مراجعه کند بلکه همه چیز الکترونیکی شده است. 

 

این مسئول ادامه داد: در سال های گذشته ظرفیت هایی در جهاددانشگاهی ایجادشده که جابیران را میتوان حلقه گم شده تکمیل زنجیره آن دانست به طوریکه در حال حاضر جهاددانشگاهی دارای کانون ارزیابی و مرکز آزمون است که به نسبت آن مراجعینی نیز دارد. 

 

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: جابیران ظرفیت های سامانه رویش، مرکز ازمون و کانون ارزیابی را به یکدیگر متصل میکند تا فرد کارجو سبد کاملی از خدمات مختلف را دریافت خواهد کرد. 

 

غفوریان خاطرنشان کرد: جابیران در ابتدا در سه استان به صورت پایلوت اجرا شد و در مرحله بعد از آبان ماه در همه استان ها در دسترس قرار خواهد گرفت. 

ارسال نظرات