بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۳۶۷
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان با استقبال گسترده شهروندان و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در محل فرهنگسرای الغدیر افتتاح شد.
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در تبریز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار بازار کار، نمایشگاه توانمندی‌های بانوان، صنایع دستی، هنرهای سنتی و تولیدات خانگی با حضور غلامرضا احمدی، رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، حکیمه غفوری، سید کاظم زعفرانچیلر و احد صادقی از اعضای شورای شهر تبریز و با استقبال گسترده شهروندان در فرهنگسرای الغدیر افتتاح شد.

غلامرضا احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، در این مراسم، گفت: از اینکه بانوان شرکت کننده و عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان از شرایط و مکان برگزاری نمایشگاه اعلام رضایت و خرسندی می‌کنند بسیار خوشحالیم و در همین راستا بر خود لازم می‌دانم تا از مدیریت فرهنگسرای الغدیر و تمامی دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه تشکر و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف هنری در فرهنگسرای الغدیر و وجود بسترهای لازم برای آموزش و مهارت‌آموزی بانوان، افزود: در نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شاهد تبلور همراهی و همدلی بانوان در کمک به اقتصاد خانواده هستیم.

احمدی، در پایان از عموم شهروندان دعوت کرد تا ضمن بازدید از این نمایشگاه از آثار هنری ارزشمند به نمایش گذاشته شده در آن که با نازل ترین قیمت به فروش گذاشته شده‌اند، خرید کنند.

حجت‌‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر، عضو شورای شهر تبریز نیز در این مراسم، نمایشگاه توانمندی های بانوان را فرصتی برای حمایت از اقتصاد خانواده، غنی سازی اوقات فراغت و نمایش خلاقیت بانوان دانست.

وی با اشاره به  سیاست‌های شورا و مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز در حمایت از هنرمندان، گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی دیگر مسئولان امر، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به منظور حمایت از بانوان هنرمند شهر توسعه و تداوم داشته باشد.

زعفرانچیلر، در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی افرادی که تلاش قابل‌توجهی برای برپایی این نمایشگاه در فرهنگسرای الغدیر داشته‌اند، از فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی در تقویت توانمندی‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی شهروندان ابراز رضایت کرد.

حکیمه غفوری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم بر لزوم تبدیل چنین نمایشگاه‌هایی به نمایشگاه های دائمی تاکید کرد و گفت: تمامی آثار موجود در این نمایشگاه تولیدات و هنر دست بانوان هنرمند شهرمان بوده و این نشانگر توانمندی بانوان تبریز در حوزه‌های مختلف است که می‌توانند در کنار وظایف مادری و همسری خود به خلق چنین آثار ارزشمندی پرداخته و زمان خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.

وی افزود:: با توجه به اینکه امروز بانوان در مسائل اقتصادی خانواده نیز نقش ایفا می‌کنند، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر ایجاد زمینه آموزش و مهارت آموزی، می‌تواند بستر و شرایط لازم برای معرفی توانمندی‌های بانوان و کمک آنان به اقتصاد خانواده و همچنین شرایط دسترسی شهروندان به آثار این هنرمندان با قیمت مناسب را فراهم کند.

این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای مناسب برای عرضه محصولات صنایع دستی شهر تبریز، معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های کارآموزان و همچنین حمایت از کسب و کارهای خانگی، هنرجویان و مربیان نا نوزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در فرهنگسرای بزرگ الغدیر دایراست.
 
علاقه‌مندان جهت بازدید و خرید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس بلوار ستارخان، خیابان شهید قره باغی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۶۷۰۷۰۷ تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظرات