بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۳۹۷
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه می توانیم با توسعه اشتغال و کشاورزی و گردشگری استان گیلان اقتصاد کشور را سیراب کنیم، گفت: گیلان در بخش اشتغال نیاز به کمک و مساعدت دارد.
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

به گزارش بازارکار، مدادگودرزوند چگینی امروز، ۱۴ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان، با بیان اینکه نمایندگان استان همواره با دولت ها همراهی کرده و خواهند کرد، گفت: قدردان دولت چهاردهم هستیم که یکی از شخصیت های نخبه گیلانی را به عنوان استاندار انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه گیلان هنوز به جایگاه لازم برای توسعه نرسیده است، افزود: گیلان علیرغم سرسبزی و برخورداری از مواهب طبیعی، از حداقل های اشتغال و کشاورزی و گردشگری و ورزشی و... بهره مند است.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرانه پایین فضای ورزشی در استان نسبت به میانگین کشور، عنوان کرد: مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهور بیش از ۷۳ درصد به دولت چهاردهم رای دادند و اکنون نیازمند توجه ویژه در حوزه زیرساخت ها هستند.

گودرزوند چگینی انتخاب سه وزیر دولت چهاردهم از استان های شمالی را یک ظرفیت دانست و ادامه داد: در برنامه هفتم، توسعه کشاورزی گیلان به ویژه در بخش های تولید برنج، چای و زیتون دیده شده و استان های شمالی می توانند نیاز کشور را تامین کنند.

وی از هیئت دولت خواست توجه ویژه ای به گیلان داشته باشند و گفت: گیلان در بخش اشتغال نیاز به کمک و مساعدت دارد و بسیاری از صنایع استان تعطیل شده؛ همین مسئله مهاجرت گیلانی‌ها به سایر استان ها را رقم زده است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ سرمایه انسانی گیلان، خاطرنشان کرد: نیازمند توجه ملی به سرمایه انسانی گیلان هستیم.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه امروز اقتدار ایران در دنیا ثابت شده است، بیان کرد: شاهد توانمندی محور مقاومت از یمن و سوریه تا عراق و لبنان هستیم و اسرائیل را موشک باران کردیم.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه رهبر انقلاب در نماز جمعه، گفت: امروز رهبری کشور و نظام ما را هدایت می کند که به دنیا ثابت کرد در حمایت از محور مقاومت ثابت قدم هستیم. تحلیل های خارجی نیز به اقتدار و استقلال ایران در منطقه و جهان اذعان دارند.

نماینده رودبار در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما به جهان صادر شده است، خاطرنشان کرد: امروز نظام ما از هر روز دیگری قوی تر و مستحکم تر است و دنیا به این باور رسیده و باید این راه را ادامه دهیم.

ارسال نظرات