بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۴۰۸
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه برای اعزام دی ماه سال جاری خبر داد.
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

به گزارش بازارکار به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، فضل الله لک اظهار داشت: در راستای اجرایی سازی توافق فی مابین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیرو‌های مسلح و با عنایت به سیاست‌های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت عتف نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام دی ماه سال جاری اقدام می‌کند.

وی افزود: ثبت نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ ۱۰ مهرماه آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

معاون پژوهش و فناوری تصریح کرد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای بکارگیری در حوزه‌های مختلف در ستاد مرکزی دانشگاه و در رشته‌های مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (گرایش کیفیت و بهره وری)، وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت محدود خواهد پذیرفت.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به پرتال دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم تحقیقات و فناوری به نشانی industry.msrt.ir (گزینه جذب امریه سربازی) مراجعه کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت عتف مورد بررسی اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط منتخبان به ستادکل نیرو‌های مسلح معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات