بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۴۸۱
رییس جهاددانشگاهی در پیامی با تبریک فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان این نهاد تاکید کرد که این سازمان مهم‌ترین پل ارتباطی جهاددانشگاهی با دانشگاه و دانشجویان است و با فراهم ساختن محیطی پویا در پی ایجاد بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوانانی بوده که اعتماد به آنان همواره منشأ برکات مختلف و متعدد بوده است.
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، در پیام دکتر حسن مسلمی نائینی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
بیست‌وشش‌سالگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، پیام‌آور بلوغ و بالندگی آن است. این سازمان نماد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر دانشجویان برومند این مرزوبوم است که باهمت و اراده‌ای مثال‌زدنی، در راستای تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی میهن عزیز اسلامی گام برداشته‌اند.
این نهاد دانشجویی در تمام سال‌های گذشته، بدون چشم‌داشت، تبلیغات نمایشی و هیاهو، تلاش نموده برخی از مطالبات بر زمین‌مانده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را در حوزه فرهنگ و اندیشه پیگیری نموده و آن‌ها را در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، راه‌اندازی و ساماندهی کند.

 فعالیت‌های ارزشمندی همچون برگزاری «مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران»، طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»، «مناظره اساتید و نخبگان دانشگاهی(بیان)»، طرح ملی «نکوداشت مفاخر ایران اسلامی»، طرح ملی «گرامیداشت شهدای دانشجو(یادیار)»، طرح ملی «راه بلد(بازدید از پروژه‌های کارآفرینانه و ارزش آفرین)»، طرح ملی« فن فرهنگ(معرفی نظام‌مند دستاوردهای فن‌آورانه و نوآورانه کشور»، طرح ملی « اردوهای جهادی مهرباران» و... از جمله فعالیت‌های ارزشمندی بوده که به منصه ظهور درآورده است.
شبکه‌سازی و ایجاد علقه و پیوند میان دانشجویان و انقلاب اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای مهم این سازمان در 26 سال اخیر بوده است. نهادی که در حقیقت، مهم‌ترین پل ارتباطی جهاددانشگاهی با دانشگاه و دانشجویان است و با فراهم ساختن محیطی پویا در پی ایجاد بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوانانی بوده که اعتماد به آنان همواره منشأ برکات مختلف و متعدد بوده است.

با تبریک فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، قدردان تلاش های همکاران عزیز در ستاد این سازمان و شعب آن در سراسر کشور هستم. امیدوارم که این سازمان در سال‌های آتی بتواند با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانشجویان فعال و علاقه‌مند، برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی برای دستیابی به افق روشن‌تر صورت دهد و فعالیت‌های خود را برای تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشجویان که همانا تعهد، مسئولیت‌پذیری، عدالت‌خواهی، آزاداندیشی، تولید علم، آرمان‌گرایی و هدف‌گذاری‌های فرهنگی اجتماعی است، تداوم بخشد. ان شاء الله
حسن مسلمی نائینی
رییس جهاددانشگاهی
15 مهر 1403



 

برچسب ها:

ارسال نظرات