بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۵۰۵
مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان گفت: برای پیشگیری از مهاجرت روستاییان باید با اشتغالزایی برای جوانان و کاهش هزینه‌های تولید تلاش شود ،روستاییان رغبت بیشتری برای تولید محصولات کشاورزی و زندگی در روستا داشته باشند.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

کیوان حسن پور لسکوکلایه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسالت اصلی اتحادیه‌های تعاون روستایی خدمت رسانی بهتر به روستاییان و عشایر است، اظهار کرد:در حال حاضر ۳۱۰ تشکل تعاون روستایی در استان فعال است که ۶ اتحادیه استانی، ۱۵ اتحادیه شهرستانی هستند.
وی افزود: ۴۰۰ هزار نفر روستایی در گیلان عضو این اتحادیه‌ها هستند. 
وی با اشاره به برنامه‌هایی تعاون روستایی برای خرید برنج از کشاورزان اضافه کرد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده تسهیلاتی در اختیار تعاونی‌های روستایی استان قرار گرفته که بتوانیم برنج کشاورزان را از آنان خریداری کنیم تا کشاورزان با کمترین ضرر محصولاتشان را به فروش برسانند.
مدیرسازمان تعاون روستایی گیلان همچنین بر لزوم پیشگیری از مهاجرت روستاییان تاکید کرد و گفت: برای رونق اقتصاد کشاورزی باید هزینه‌های تولید را کاهش و مکانیزاسیون را توسعه دهیم و همچنین اشتغال را برای جوانان افزایش دهیم تا روستاییان رغبت بیشتری برای تولید محصولات کشاورزی و زندگی در روستا داشته باشند.

ارسال نظرات