بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۵۰۸
مدیرکل بهزیستی گیلان ایجاد اشتغال مددجویان را بخشی از وظایف بهزیستی برشمرد و گفت: نیاز است خیرین نیکوکار نیز بیش از پیش یاری گر مددجویان بهزیستی باشند.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

آریا طوفانی در جمع خبرنگاران خواستار نگاه ویژه و پیگیری مسئولین امر نسبت به رفع موانع بهزیستی و جامعه هدف شد و اظهار کرد: با توجه به گستردگی نوع فعالیت و خدمات بهزیستی به مددجویان، می بایست اعتبارات ویژه تری به بهزیستی استان تعلق گیرد تا بتوان امکانات و شرایط لازم را جهت خدمت رسانی بهینه برای جامعه هدف بهزیستی فراهم کرد.

وی ایجاد اشتغال، ساخت پروژهای نیمه تمام مسکن مددجویی، انجام امورات توانبخشی و مراقبت از توانخواهان، حمایت از فرزندان بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار، نگهداری و درمان بیماران دچار اعتیاد در مراکز بهبود میان مدت و سایر خدمات مرتبط را بخشی از وظایف بهزیستی برشمرد و افزود: با توجه به درخواست بالای متقاضیان و محدود بودن اعتبار سازمان نیاز است تا علیرغم بازنگری در راستای دریافت اعتبارات لازم ، سایر دستگاه های اجرایی مربوطه و همچنین خیرین نیکوکار نیز بیش از پیش یاری گر مددجویان بهزیستی باشند.

طوفانی در ادامه به موضوع ساخت منازل مسکونی برای مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود: همچنان در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات ساخت مسکن مددجویان بهزیستی به ویژه خانواده های چند معلولی را با توجه به اعتبارمحدود سازمان برطرف کنیم.

ارسال نظرات