بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۵۱۸
حسن خیریان‌پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در آئین معارفه تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، اظهار کرد: در شرایط موجود؛ کشور و استان، نیازمند تحقق ۳ مسئله امنیت، پیشرفت و معیشت است. ‎
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

به گزارش بازار کار به نقل از استانداری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران در این مراسم به اهمیت مراقبت و کنترل نیاز‌های اساسی با هدف امنیت در امور معیشت مردم اشاره کرد و گفت: همواره علاوه بر تولید، تامین و توزیع مواد‌های اولیه، مقوله نظارت و بازرسی و برخورد با متخلفان واحد‌های صنفی نیز ضروری است.
حسن خیریان پور با اظهار این که بیش از ۲۰۰ هزار واحد صنفی در مازندران وجود دارد که نقش تعزیرات حکومتی بسیار مهم و اساسی است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که تعزیرات حکومتی استان مازندران با دانش، بینش و کوشش نسبت به ماموریت‌های خود به درستی انجام وظیفه می‌کند.

وی قاطعیت و جدیت تعزیرات حکومتی استان مازندران را در بررسی‌های پرونده‌های متخلفان زبانزد توصیف کرد و گفت: با توجه به حضور میلیونی مسافران در مازندران در تامین و نظارت کالا‌های اساسی و برخورد با متخلفان با همکاری و مشارکت تعزیرات حکومتی استان بسیار مهم و ضروری است.

حسن خیریان پور، افزود: در شرایط تحریم و سخت اقتصادی نیازمند به تامین کالا‌ها و نیازمندی‌های مردم و نظارت و کنترل دقیق و برخورد صریح با مصادیق تخلف هستیم.

معاون استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: در بحث معیشت علاوه بر تامین نیازها؛ نیازمند بازرسی، نظارت و برخورد قاطع و جدی با متخلفان هستیم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به میزبانی مازندران از جمعیت شناور، نیازمندی‌های استان را به چندین برابر افزایش می‌دهند و در کنار دستگاه‌های اجرایی، ۲۰۰ هزار واحد صنفی استان و اصناف، نقش تعزیرات حکومتی بسیار بارز و جدی است.

خیریان‌پور بیان کرد: لذا فعالیت تعزیرات حکومتی در ۲۲ شهرستان ممزوج به دانش، بینش و کوشش بوده است.

وی عنوان کرد: بنده از اهتمام مدیرکل سابق در کمیته اقدام مشترک و کسب رتبه نخست کشور نهایت قدردانی را دارم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: بنده برای حسام، مدیرکل جدید که سرشار از تجارب علمی و عملی هستند، آرزوی توفیق در ماموریت محوله و معیشت مردم را دارم.

«تقی حسام» با حضور قایم مقام سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رییس کل دادگستری مازندران و معاون استاندار امروز (یکشنبه) به عنوان مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی این خطه شمالی معرفی شده است.

در این مراسم از یدالله ملکی که به مدت پنج سال به عنوان مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مازندران خدمت کرده بود و به افتخار بازنشستگی نایل آمد، قدر دانی شد.

تقی حسام به عنوان مدیرکل جدید مازندران پیش از این مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم بوده است.

ارسال نظرات