بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۲۵۱۹
کتاب «چگونه کودکان خلاق و کارآفرین تربیت کنیم؟» با تألیف محمدرسول مهدوی، احمد افروز، سیدسجاد فضلیان، یاسر رزم‌خواه توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش بازارکار، کتاب «چگونه کودکان خلاق و کارآفرین تربیت کنیم» به‌صورت جامع و عملی راهنمایی می‌کند که چگونه می‌توانیم نسل جوان را به خلاقیت و کارآفرینی ترغیب کنیم، نویسنده در این کتاب، به بررسی روش‌ها و راهبُردهایی می‌پردازد که والدین و مربیان می‌توانند برای تقویت خلاقیت و کارآفرینی در کودکان استفاده کنند.
از موضوعاتی که در کتاب مورد بحث قرار می‌گیرد، تشویق به تفکر خلاقانه، استفاده از روش‌های نوین آموزشی، تقویت مهارت‌های مسئله‌گشایی و حل مسئله، ترغیب به پیشروی و خطرپذیری، ایجاد انگیزه و اعتمادبه‌نفس مثبت و تشویق به همکاری و هم‌فکری است.
با خواندن این کتاب، والدین و مربیان می‌توانند بهترین راهکارها را برای تقویت خلاقیت و کارآفرینی در کودکان خود کشف کنند و آن‌ها را در پیشرفت و موفقیت در زندگی هدایت کنند.
کتاب عشق ورزی به خود در ۲۰۶ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۷۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به لینک https://B2n.ir/x87397 مراجعه کنند.

ارسال نظرات