بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۲۵۲۷
توسط جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان انجام می شود
رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان مشاغل خانگی ،صنایع خلاق و فرهنگی در استان خبر داد.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: جهاددانشگاهی استان به‌واسطه مجموعه تجاری سازی اشتغال و اقتصاد دانش بنیان خویش و مراکز آموزش کوتاه مدت خود در گستره استان در تمامی مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار، آمادگی ارائه خدمات کسب‌وکار شامل ارائه آموزش های لازم ،مشاوره، آماده‌سازی طرح توجیهی و... را دارد.
وی با اشاره به تجارب جهاد دانشگاهی در اجرای طرح‌ ملی توسعه مشاغل خانگی، گفت: با قرار گرفتن نام جهاد دانشگاهی در ردیف دستگاه‌های استفاده‌کننده از بودجه‌های تبصره ۲ فرصت مناسبی برای تکمیل زیست‌بوم و اکوسیستم آموزش، کارآفرینی و اشتغال در جهاد دانشگاهی شکل می‌گیرد؛ چراکه فرد می‌تواند با کسب توانمندی‌های لازم در مسیر اخذ مجوز فعالیت و کسب‌وکار قرارگرفته و از تسهیلات لازم بهره‌مند شود.
صفدری خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان در راستای اعتلای شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم گام برمی‌دارد و در این راستا در تلاش است تا با همکاری سایر نهادهای متولی زنجیره  های ارزش آفرینی را در زیست بوم اشتغال استان تکمیل کند.
رئیس جهاددانشگاهی استان گفت: این ظرفیت، فرصت مناسبی است تا بخش‌های مختلف اشتغال و آموزش بتوانند از فرصت‌های ایجاد شده برای توسعه فعالیت‌ها و خدمات دهی به جامعه جویای کار بهره ببرند.
وی گفت: افراد متقاضی تسهیلات می‌توانند با کسب توانمندی‌های لازم در جهاددانشگاهی در مسیر دریافت مجوز فعالیت و کسب وکار قرارگرفته و از منابع تسهیلات که امسال برای جهاد دانشگاهی ۲۵۰ میلیارد ریال مشخص شده است بهره‌مند شوند.
افراد متقاضی می توانند جهت ثبت نام به سامانه تک وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز از طریق پیام رسان ایتا با شماره ذیل  ۰۹۹۰۸۱۴۶۰۶۴ در ارتباط باشند.

ارسال نظرات