بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۵۳۵
با حكم وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه و اجتماعی ابراهیم صادقی فر به عنوان سرپرست موسسه کار و تأمین اجتماعی منصوب شد.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

متن حکم بدین شرح می باشد:
جناب آقای ابراهیم صادقی فر 
نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی های اخلاقی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست موسسه کار و تأمین اجتماعی منصوب می شوید.
توفیق شما را در انجام وظایف در راستای جهت گیری های راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به اهداف قانون اساسی، سند چشم انداز، سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه هفتم پیشرفت از درگاه خداوند متعال خواستارم.
شایان ذکر است دکتر ابراهیم صادقی فر دارای بیش از دو دهه مدیریت در حوزه های مختلف علمی و اجرایی می باشد، مدیر انتشارات موسسه، مدیر پژوهش موسسه، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسولیت ستادها، کمیته ها، شوراها و کارگروه های تخصصی  از جمله سوابق ایشان می باشد.

 
 
 
 
مراسم تودیع و معارفه رئیس موسسه كار و تأمین اجتماعی برگزار شد
 
مراسم تودیع دکتر شهرام محمدی و معارفه دکتر ابراهیم صادقی فر با حضور کمال رضوی، سرپرست حوزه وزارتی و سیدجواد رضوی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع برگزار شد.

سرپرست حوزه وزارتی:

موسسه کار و تامین از ستون‌های اصلی وزارتخانه است

دکتر کمال رضوی در این مراسم اظهار داشت: با اقدامات انجام شده تاکنون، موسسه کار و تامین اجتماعی منبع و اعتبار علمی وزارتخانه می باشد.

وی افزود: هر چند کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده و باید از آقای دکتر محمدی و همکاران موسسه قدردانی شود لکن با وضعیت ایده آل فاصله داریم و امیدوارم با حضور آقای صادقی فر موسسه به عنوان بازوی توانمند علمی در حوزه های مختلف وزارتخانه عمل نماید.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع:

موسسه بازوی فکری قدرتمندی برای وزارتخانه است

در ادامه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه با اشاره به اقدامات انجام شده در دهه‌های گذشته اظهار داشت: امیدواریم در دوره جدید فعالیت‌های علمی در وزاتخانه پیش از بیش گسترش یابد.

وی افزود: نگاه آقای دکتر میدری به بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی در مدیریت ارشد وزارتخانه می باشد لذا آقای صادقی فر با تجارب ارزشمند در موسسه و وزارتخانه به عنوان سرپرست موسسه منصوب شدند

سرپرست موسسه کار و تأمین اجتماعی:

فعالیت های علمی موسسه را بیش از پیش اعتلا  می دهیم

دکتر ابراهیم صادقی ضمن تشکر از اقدامات دکتر شهرام محمدی در یکسال اخیر گفت:با تمام توان، تلاش می کنم فعالیت های علمی به نحو احسن به سرانجام برسد.

وی با اشاره به شناخت عمیق دکتر میدری به موسسه گفت: ایشان از پژوهشگران قدیمی و عضو گروه های علمی موسسه هستند و انشاء الله با راهبری و حمایت ایشان، اقدامات ارزشمندی را ساماندهی و اجرا خواهیم کرد.

رئیس سابق موسسه کار و تأمین اجتماعی :

ریل گذاری های قوی در موسسه انجام شده است

دکتر شهرام محمدی با اشاره به بخشی از اقدامات یک سال اخیر افزود: تشکیل گروه های علمی با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان، راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش ملی کار و برگزاری همایش هشتم و راه اندازی دبیرخانه دائمی هیئت امنا از جمله اقدامات می باشد.

وی ضمن تشکر از همه کارکنان موسسه برای ریاست جدید موسسه آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات